حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 9 پلاس با دوربین دوگانه و رم بیشتر، گلکسی اس 9 بدون آن ها

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

سیاست خصمانه اپلی این بار قرار است به پرچمدارهای سامسونگ برسد. گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس دو پرچمدار نیمه اول سال 2018 سامسونگ خواهند بود که مسلما یکی از پرفروش ترین پرچمدارهای دنیای اندروید می شوند، پس خیلی مهم است که شاهد ارایه چه دستگاه هایی با چه سیاست هایی باشیم. شنیده های تایید نشده شایعاتی را به گوش ما می رسانند که شما هم قطعا آن ها را دوست نخواهید داشت! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره گلکسی اس 9 پلاس و گلکسی اس 9 بیشتر صحبت کنیم.

اپل با ارایه سری پلاس آیفون های خود سعی کرد تا تفاوت بین آیفون های معمولی و مدل پلاس آن ها وجود داشته باشد تا دلیل پرداخت 100 دلار بیشتر، تنها نمایشگر بزرگتر نباشد. یکی از این تفاوت ها در دوربین خود را نشان می داد، دو نسل اول آیفون های پلاس (یعنی آیفون 6 پلاس و آیفون 6 اس پلاس) تنها به همراه داشتن OIS اکتفا کردند و در دو نسل بعدی (آیفون 7 پلاس و آیفون 8 پلاس) شاهد اضافه شدن دوربین دوم هستیم. به جز این تفاوت ها، حافظه رم کمی بیشتر را نیز می توان به لیست مقایسه اضافه کرد.

حتما می دانید خانواده گلکسی اس (Galaxy S) سامسونگ تا کنون دوربین دوگانه را تجربه نکرده است. گلکسی نوت 8 تنها موبایل پرچمدار سامسونگ است که با دوربین دوگانه ارایه شده و خانواده گلکسی اس برای پرچمدار سال 2018 خود دوربین دوم را اضافه خواهد کرد اما چگونه؟ اینجا بوی سیاست خصمانه اپلی به مشام می رسد! طبق شنیده ها، گویا سامسونگ تصمیم دارد برای گلکسی اس 9 پلاس سیستم دوربین دوگانه و حافظه رم بیشتر، یعنی 6 گیگابایت رم (همانند گلکسی نوت 8) را در نظر بگیرد. گلکسی اس 9 اما با دوربین تکی و 4 گیگابایت راهی بازار خواهد شد! این واقعا افتضاح است، چرا؟ چون قیمت پرچمدارها به مرز 1000 دلار رسیده است و این یعنی احتمالا مدل پلاس حدود 900 تا 950 دلار و مدل معمولی جایی حدود 800 تا 850 دلار باشد. چرا باید برای موبایلی با یک دوربین و حافظه رم همانند سال گذشته مبلغی قابل توجه پرداخت؟ آ … “می گن تو نخر!”

هر چند درباره قیمت هنوز هیچ خبری رسمی یا غیر رسمی منتشر نشده است اما فکر نمی کنیم حدسی که زدیم دور از ذهن باشد. از دیگر شایعات عنوان شده برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس می توان به بلندگوی استریو AKG اشاره کرد. حال اینکه این بلندگوی استریو قرار است مثل اچ تی سی 10 باشد که بلندگوی دوم اسپیکر مکالمه است یا همانند اکسپریاهای سونی که دو بلندگوی مجزا دارد، مشخص نیست. همچنین بهبودهایی در زمینه رابط Dex نیز احتمالا انجام شود که ما شخصا به حذف شدن آن و راهبردی شبیه به چیزی که در میت 10 پرو دیدیم، فکر می کردیم! این بهبودها شامل امکان افقی شدن داک برای استفاده از موبایل به عنوان تاچ پد است. چیزی شبیه به شارژر وایرلس های جدید این شرکت با قابلیت خوابیده و ایستاده بودن!

نظر شما درباره گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس چیست؟ این شایعات به تحقق می پیوندند؟ اگر این گونه شد، شما کدام مدل را انتخاب می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

بنظر من اگه كسى از زمان اس٦ پرچمدار عوض نكرده واقعا مى ارزه اس٩پلاس و بخره حتى باقيمت بالا

Sajad

متاسفانه هرچی بدعت های نابجاست کار اپله. سامسونگ هم اینجوری میخواد افزایش قیمت مدل پلاس رو توجیه کنه و عملا توجه خریدار بیشتر به سمت مدل گرونتر باشه.

Peiman

سجاد جان اشتباهی به جای لایک دیس لایک کردم .شرمنده

hulk

بنظر من این کارش درسته ! من خودم بشدت بین اس 8 و اس 8 پلاس وسواسی شدم ! ساعت ها ماکت هر دو رو دستم میگرفتم و فکر میکردم کدوم بهتره! چون تنها فرقشون اندازس ! اما حالا که تفاوت ها اساسی بشه آدم در ازای پول بیشتری که میده یقین داره که گوشی قوی تر و با کیفیت تری میخره و دچار وسواس نمیشه

Mortazavi

دقیقاً اشتباه فرمودید
تعداد خیلی کمی مثل شما تو اندازه وسواس دارند و معمولاً مردم تو اندازه صفحه بجای وسواس به سلیقه و نیازشون توجه می‌کنند اما اینطوری طرف بخاطر دوربین دوگانه مجبور بره سراغ اندازه ای که دوس نداره و حتی خیلی ها هم بناچار تغییر برند میدن چون سامسونگ مثل اپل بدون رغیب نیست و رقبایی مثل نوکیا و هواوی و حتی الجی منتظر چنین فرصت هایی هستند

Peiman

اینطوری تفاوت ها فقط در اندازه خلاصه نمیشه و فروش مدل پلاس از مدل معمولی بیشتر میشه

amir shar

اینطوری خیلی هم بهتره کسی که نمیخواد هزینه بیشتری کنه نسخه معمولی رو میخره

mTAAHAAm

خب در اینصورت فروش مدل پلاس بیشتر می شه.

Mortazavi

اصلا کار درستی نیست
مگه نه اینکه مدل پلاس برای دوستداران صفحه نمایش بزرگتر ساخته شده پس چرا باید بخاطر اون به مدل اصلی ظلم بشه
بنظرم سامسونگ برای ایجاد تمایز میتونه از صفحه ۴کی و رم۶ در مقابل صفحه ۲کی و رم ق استفاده کنه اینجوری کاملاً منصفانه هست

نمیدونم چرا سامسونگ حالا که واسه خودش یه برند عالی تو موبایل شده باز هم میخاد از اپل کپی کنه?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)