حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی OnePlus 5T با اندروید 7.1.1 در Geekbench رویت شد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، مطالب ترنجی، موبایل، وان‌پلاس

هفته آینده بالاخره شاهد معرفی گوشی OnePlus 5T خواهیم بود، تلفن هوشمندی که این روزها تقریبا هر روز حداقل یک خبر درباره آن مشاهده می‌کنیم. امروز آزمایشی که توسط فردی با یک نمونه اولیه انجام شد در دیتابیس Geekbench دیده شده است و این به ما اطلاعات جدیدی در مورد پرچمدار جدید OnePlus می‌دهد و برخی از شایعات قدیمی را نیز تأیید می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اول از همه، OnePlus 5T شماره مدل A5010 را دارد، همانند طرح نامگذاری سال گذشته که A3000 مدل OnePlus 3 بود و A3010 هم مدل 3T بود (و همانطور که انتظار میرفت مدل A5000 هم برای 5 می‌باشد). علاوه بر این، از چیپست Qualcomm Snapdragon 835 هم به عنوان پردازنده این گوشی استفاده می‌شود که جای تعجب نیست، زیرا هنوز مدل بهتری ارائه نشده است.

چیز تعجب آور این است که OnePlus 5T با اندروید 7.1.1 نوقا عرضه می‌شود و به صورت پیش فرض با اندروید 8.0 اوریو، نسخه‌ای که توسط گوگل در ماه آگوست منتشر شد، عرضه نمی‌شود. از سوی دیگر، به یاد داشته باشید که OnePlus 3T در ماه نوامبر سال گذشته با استفاده از اندروید مارشمالو معرفی شد و به نظر می‌رسد که تاریخ نیز در این زمینه تکرار خواهد شد.

نمونه اولیه موجود در Geekbench دارای 8 گیگابایت حافظه RAM بود، اما ما انتظار داریم که مدل پایه با 6 گیگابایت حافظه RAM عرضه شود. همچنین، OnePlus 5T توانسته امتیاز 1,959 در بخش تک هسته‌ای و امتیاز 6,742 در بخش چند هسته‌ای را بدست آورد.

طبق نمودار Geekbench، پرچمدار جدید OnePlus توانسته از لحاظ قدرت در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای با اختلاف کمی جلوتر از سایر گوشی‌هایی که از چیپست Snapdragon 835 استفاده کرده‌اند، قرار بگیرد. Xiaomi Mi 6 در حال حاضر در بین گوشی‌های قدرت گرفته از SD835 با امتیاز 1903 بیشترین قدرت را دارد، در حالی که Samsung Galaxy Note 8 با امتیاز 6،301 در بخش چند هسته‌ای بقیه‌ی رقبا را شکست داده است.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خیلی امتیاز خوبیه ولی باتریش نگران کننده هست با باتری یکسان و صفحه بزرگتر باتریش شارژدهی کمتری خواهد داشت

konqi

لامصب دیر داره معرفی میکنه، دو سه ماه دیگه نسل اول پرچمدارهای ۲۰۱۸ معرفی میشن وگرنه از هر نظر عالیه…
چقدر یکی از دوستام رو تشویق به خرید وان‌پلاس 5T نسخه ۱۲۸ کردم توی تابستون (۲۱۰۰ بود قیمتش و البته قیمت براش مانعی نبود)، دو سه هفته رو مخش کار کردم… تا اینکه یک هفته خبری ازش نداشتم و دیدار بعدیمون دیدم سامسونگ A7 دستشه! هیچ شکلکی نمیتونه حال من رو در اون لحظه بیان کنه…

ahmad

5 تی هنوز معرفی نشده چطور تشویق کردی

Peiman

ترنجی خیلی تو پوشش دهی ضعیفی. یا کلا پوشش نمیدی یا چند روز بعد . چند وقت پیش تعداد خیلی زیادی عکس در کنار بقیه گوشی ها و جعبه و… همه چی لو رفت اما پوشش ندادید. بعضی از خبرا رو هم دو سه روز بعد . این وضعیت اصلا قابل قبول نیست

Peiman

حتی یه ویدیو مربوط به نسخه قرمز رنگ هم منتشر شده

Peiman

بعد از این همه مدت با اندروید هفت???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98