حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یوبیسافت بازی South Park: Phone Destroyer را برای موبایل منتشر کرد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، ترنج‌اپ، سرگرمی و بازی

اگر همیشه می‌خواستید که بازی South Park را روی دستگاه تلفن همراه خود تجربه کنید، از شنیدن این خبر که یوبیسافت بازی South Park: Phone Destroyer را برای دستگاه‌هایی با سیستم عامل اندروید و iOS منتشر کرده است، خوشحال خواهید شد. این بازی در E3 امسال منتشر شد و هم اکنون برای دانلود در دسترس است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق گفته یوبیسافت از South Park: Phone Destroyer، این بازی به شما اجازه می‌دهد تا با تمام شخصیت‌های بامزه و مورد علاقه South Park که تاحالا آن‌ها را ندیده‌اید، تیم تشکیل دهید. این بازی جمع آوری کارت به همراه نبرد‌های بلادرنگ خود به شما این امکان را می‌دهد که یک تیم از شخصیت‌های South Park را جمع آوری کنید و آنها را به میدان جنگ بکشید تا بر باس‌های قدرتمند و دیگر بازیکنان غلبه کنید!

اساسا این بازی بیشتر یا کمتر مانند از یک بازی کارتی دیجیتال مانند Hearthstone به استثنای این که بر اساس فرنچایز South Park و شخصیت‌هایش است. بازی به صورت رایگان در دسترس شما قرار خواهد گرفت، اما توجه داشته باشید که پشنهادهایی برای پرداخت پول نیز وجود خواهد داشت. یوبیسافت تاکید می‌کند که گیمرها مجبور نیستند چیزی پرداخت کنند تا تمام چیزهای موجود در بازی را ببینند و تجربه کنند، اما ما فکر می‌کنیم ممکن است لحظاتی وجود داشته باشد که شما را به مصرف پول‌های واقعی روی آورید.

با توجه به گفته یوبیسافت، این بازی رایگان است. چیزهای موجود در بازی را می‌توانید بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ای به دست آورید اما اگر هم بخواهید، می‌توانید با پول واقعی آن‌ها را به دست آورید. بازی به گونه‌ای طراحی شده است که هیچ چیز به خاطر مجبور کردن به پرداخت قفل نشده باشد. با پیشروی در بازی، تمام چیز‌ها برای همه بازیکنان در دسترس خواهد گرفت، چه آنها تصمیم بگیرند که پول واقعی بپردازند و چه کسانی که حاضر به انجام این کار نیستند. اگر شما هم یکی از علاقه مندان به بازی South Park: Phone Destroyer هستید، هم اکنون می‌توانید به صورت رایگان این بازی را از iTunes App Store برای سیستم عامل iOS و یا از Google Play برای سیستم عامل اندروید، دریافت نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

بازی قشنگیه

ahmad
Peiman

ایشالا هفته بعد پوشش داده میشه خخ

Peiman

اگه کسی بازی کرد ه بگه که ایا ارزش دانلود داره یا خیر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98