حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از وان پلاس 5 (OnePlus 5) و وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) منتشر شد که در روی هم قرار گرفته‌اند

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

کمپانی وان پلاس در حال آماده‌سازی یکی دیگر از گوشی‌های پرچمدار خود در این ماه های پایانی سال می‌باشد. اگر چه برخی از گزارش‌های اولیه ادعا می‌کنند که این کمپانی چینی قصد ندارد در سال جاری از وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) رونمایی به عمل آورد اما با توجه به تیزرهای جدید که از سوی خود کمپانی منتشر شده است، بدون شک این گوشی هوشمند به زودی معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برای اینکه اطمینان بیشتری به کاربران داده شود، کمپانی وان پلاس امروز یک تصویر از پرچمدار فعلی خود و پرچمدار آینده منتشر کرد که این دو گوشی در روی هم قرار گرفته‌اند. آنچه که در تصویر می‌بینید، قسمت پشتی وان پلاس 5 می‌باشد که به طور کامل وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) را پنهان کرده است و چیزی از این گوشی مشخص نمی‌باشد ولی وجود دارد.

تنها چیزی که می‌توانیم در مورد وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) بگوییم این است که این گوشی کمی بزرگتر از وان پلاس 5 می‌باشد و این افزایش ابعاد نیز احتمالا به دلیل صفحه نمایش 6 اینچی این پرچمدار جدید وان پلاس می‌باشد و همچنین یک بار دیگر این کمپانی نام پرچمدار آینده‌ی خود را تایید کرد:” 5Tacked. #OnePlus5 #OnePlus5T.”

انتظار می‌رود که وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) در اواسط ماه نوامبر عرضه شود، زیرا این گوشی هوشمند باید برای یک مدت طولانی موجودی داشته تا پاسخگوی تقاضای مشتریان باشد و گمان می‌شود که این کمپانی چینی باید تولید دستگاه‌های خود را در دوفاز آغاز نماید تا بتواند جوابگوی طرفداران این کمپانی باشد.

 

شما در خصوص پرچمدار جدید این کمپانی چه نظری دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

پس تصویر کو؟؟؟

Peiman

الان که دقت میکنم میبینم همون تصویر اول . این که هیچیش معلوم نیست

Sajad

بعید میدونم تغییری با وان پلاس ۵ داشته باشه بجز سایز نمایشگر.

Peiman

یه سری بهبود های جزیی در طراحی و سخت افزار داره

ahmad

از پشت لبه های خمیده داره یکم فرق داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h