حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه بتا اندروید 8.0 اوریو هم اکنون برای Nokia 8 در دسترس است

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، نوکیا

شرکت HMD Global رسما نسخه پیش نمایش اندروید 8.0 اوریو را برای نوکیا 8، اولین پرچمدار این شرکت که در تابستان امسال از آن رونمایی کرده است، عرضه کرد. نسخه بتا برای همه صاحبان نوکیا 8 در دسترس است و فقط کاربران برای دریافت آن، نیاز به پر کردن یک فرم کوتاه دارند تا گوشی خود را از طریق شماره IMEI برای دریافت نسخه بتا تأیید کنند. سپس شرکت به شما اجازه دانلود نسخه بتا اندروید 8.0 اوریو را به صورت OTA می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

HMD می‌گوید قبل از توزیع آپدیت، احراز هویت ممکن است تا 12 ساعت هم طول بکشد. هرچند برخی از کاربران در توییتر ادعا می‌کنند که توانسته‌اند آپدیت را چند دقیقه پس از ثبت نام دریافت کنند. همچنین شرکت تأیید کرده است که صاحبان نوکیا 8 که نسخه بتا اندروید 8.0 اوریو را نصب کرده اند و حالا بنا به هر دلیلی قصد دارند تا دوباره به اندروید 7.1.1 بازگردند، می‌تواند این کار را در هر لحظه‌ای که می‌خواهند انجام دهند. اگر اکانت HMD ندارید، می‌توانید به سادگی با استفاده از اکانت فیسبوک و یا اکانت گوگل وارد سیستم شوید.

نسخه بتا اندروید 8.0 اوریو، نسخه ناپایدار این سیستم عامل است و دارای برخی از اشکالات قابل توجه می‌باشد و احتمال دارد به خوبی اندروید 7.1.1 نوقا در همان دستگاه عمل نکند. با این حال، تا کنون هیچ شکایتی در مورد قابل اطمینان بودن بتا عمومی در رسانه های اجتماعی و یا انجمن های محصولات HMD مشاهده نشده است. بطور معمول، همراه با نصب نسخه بتا اندروید اوریو، یک برنامه از پیش نصب شده جهت ارسال بازخورد به HMD یا دسترسی به انجمن های رسمی Nokia برای بحث در مورد نرم افزار با سایر کاربران، روی نوکیا 8 وجود دارد.

نوکیا 8 تا اواخر ماه اکتبر بروزرسانی اندروید اوریو (Oreo) را دریافت خواهد کند

مدیر اجرایی HMD یعنی آقای Juho Sarvikas در توییتر خود اعلام کرد که بزودی نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 نیز برنامه‌های پیش نمایش مشابه را به تدریج دریافت خواهند کرد. آقای Sarvikas در توییت خود به نوکیا 7 که به تازگی معرفی شده است اشاره‌ای نکرده است، اما شرکت فنلاندی نوکیا قبلا تایید کرده بود که تمام دستگاه های 2017 خود را به اندروید 8.0 اوریو ارتقا خواهد داد و نبودن نام نوکیا 7 در توییتی که در زیر می توانید مشاهده کنید به احتمال زیاد این را توضیح می‌دهد که آخرین گوشی این شرکت در حال حاضر تنها در چین در دسترس است و هنوز به طور رسمی در کشورهای دیگر معرفی نشده است.

#Nokia3 , #Nokia5 and #Nokia6 will follow in pursuit! We are just starting with #Nokia8 now @nokiamobile #nokiamobilebetalabs . #staytuned

— Juho Sarvikas (@sarvikas) October 25, 2017

 

نسخه بتا اندروید 8.0 نوکیا

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

ترنجی چند روزه احساس میکنم داری به روزای افول بر میگردی. احساس میکنم دارین دوباره شل میگیرین. اگه ایندفعه هم کاربراتونو از دست بدید دیگه امکان نداره دوباره بتونید اوج بگیرید.

Sajad

خوبی اندروید خام اینه که سریع میشه واسش رام بعدی رو ارائه داد. ولی بعضی شرکت ها باید ۵ تا ۶ ماه زمان صرف کنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98