حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نینتندو سوییچ پشتیبانی از هدفون‌های بی‌سیم USB را دریافت کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سرگرمی و بازی، کنسول بازی، نینتندو

فریمور 4.0 نینتندو سوییچ در اوایل این هفته منتشر شد، این بروزرسانی چند ویژگی جدید به همراه بهبودهای کلی را به همراه داشته است. حال کشف شده است که در آخرین بروزرسانی کنسول نینتندو سوییچ ویژگی پشتیبانی از هدفون‌های بی‌سیم USB نیز به این کنسول اضافه گردیده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آخرین بروزرسانی کنسول نینتندو سوییچ آیکون‌های جدیدی برای پروفایل‌ها را دارا است که از بازی‌های Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda: Breath of the Wild برگرفته شده‌اند. بازیکنانی که کنسول خود را به این نسخه بروز کرده‌اند قادر به انتقال پروفایل و سیو بازی‌های خود به سیستم دیگر می‌شوند.

نینتندو به نکته خاصی اشاره نکرده است اما کاربران وب سایت ردیت کشف کرده‌اند که این بروزرسانی پشتیبانی از هدفون‌های بی‌سیم USB و همچنین دیگر وسایل USB را به همراه دارد. تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که قطعه مورد نظر را در داک کنسول خود قرار دهند. همچنین گزینه‌ای برای کنترول حجم صدا در هنگام اتصال هدفون نیز وجود دارد.

تنها نکته منفی این است که این ویژگی تنها در زمانی که سوییچ در داک خود قرار دارد کار می‌کند. اگر از کنسول خود در حالت دستی استفاده می‌کنید قادر به بهره گیری از این ویژگی نیستید. البته راه فراری نیز وجود دارد و آن اتصال دریافت کننده به اداپتور USB نوع C است، البته این کار از سوی کمپانی پیشنهاد نشده است اما حداقل باعث اتصال هدفون می‌شود.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید