حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نینتندو سوییچ ۲ احتمالا از کنترلر های آهن ربایی استفاده خواهد کرد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، کنسول بازی، مطالب ترنجی، نینتندو

زمان زیادی از معرفی نینتندو سوییچ میگذرد و بسیاری فراموش کرده‌اند که این محصول چقدر در زمان خود انقلابی بود. کنسول دستی ژاپنی ها از هر نظر خوب بود، اما در یکسری جزئیات می‌توانست بهتر باشد. یکی از این موارد، کنترلر های سوییچ است که با نام جوی کان شناخته می‌شوند.

روش اتصال جوی کان‌ها به نینتندو سوییچ ۲، با نسل قبل متفاوت خواهد بود!

خوشبختانه بنظر می‌رسد نینتندو قصد دارد جوی کان‌ها را در جانشین کنسول فعلی خود، که در حال حاضر آن را با نام نینتندو سوییچ ۲ می‌شناسیم، بهبود ببخشد. به گزارش سایت اسپانیایی vandal، نسل بعدی سوییچ از کنترلر هایی مجهز به یک مکانیسم آهن‌ربایی برای اتصال به دو طرف کنسول استفاده خواهد کرد.

این روش اتصال جدید، پیشرفت بزرگی نسبت به سیستم ریلی جوی کان‌های فعلی محسوب می‌شود و می‌تواند استفاده از سوییچ ۲ را بسیار راحت تر کند. همچنین در این گزارش عنوان شده که جوی کان‌های جدید نسبت به مدل قبلی خود بزرگتر خواهد بود. این مسئله شایعات قبلی را که به بزرگتر شدن کنسول اشاره می‌کردند، تایید می‌کند.

با وجود اینکه هیچ عکس یا اخبار قطعی در این زمینه وجود ندارد، اما سایت vandal سابقه بسیار خوبی در زمینه افشای اطلاعات مربوط به محصولات نینتندو دارد. البته استفاده از کنترلر های مگنتی در کنسول های دستی، چیز جدیدی نیست. MSI Claw نیز از این روش برای اتصال دسته‌هایش بهره می‌برد.

سوییچ اولد و جوی‌ کان‌های جدا شونده‌اش

سوییچ اولد و جوی‌ کان‌های جدا شونده‌اش

سازگاری کنسول بعدی نینتندو با دسته‌های فعلی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

هنوز علامت سوال‌های زیادی درباره جوی کان‌های سوییچ ۲ وجود دارد. به عنوان مثال، ما کاملا مطمئن نیستم که دسته‌های جدید چطور در جای خود محکم خواهند شد. مسلما آهن‌ربا‌ها به تنهایی نمی‌توانند از به پرواز درآمدن کنسول شما جلوگیری کنند. همچنین کاملا مشخص نیست که دسته‌های قدیمی تا چه اندازه با سوییچ ۲ سازگار خواهند بود.

البته درباره آینده کنترلر های فعلی نینتندو کاملا بی اطلاع نیستیم. سایت vandal ادعا می‌کند که پشتیبانی از کنترلر سوییچ پرو ادامه پیدا خواهد کرد. این موضوع می‌تواند به این معنی باشد که جوی کان‌های فعلی می‌توانند بصورت بیسیم به سوییچ ۲ متصل شوند، اما بصورت فیزیکی خیر.

ژاپنی ها به احتمال زیاد، کنسول مورد انتظار خود را در اوایل سال ۲۰۲۵ معرفی می‌کنند و قطعا با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی، اطلاعات بیشتری درباره این محصول بدست می‌آوریم.

نظر شما چیست؟ آیا نینتندو موفق می‌شود جانشین شایسته‌ای برای سوییچ ۱ معرفی کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر