حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی تب اکتیو 2 (Galaxy Tab Active 2) به طور رسمی معرفی شد؛ این تبلت در ماه آینده عرضه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، اخبار، تبلت، ترنجی، سامسونگ

چند روز پیش تصاویری مربوط به گلکسی تب اکتیو 2 (Galaxy Tab Active 2) منتشر شد و هم اکنون نیز کمپانی سامسونگ این تبلت را به طور رسمی معرفی کرد. دستگاه‌های هوشمند سامسونگ که با پسوند اکتیو (Active) معرفی می‌شوند در برابر فشار زیاد، دمای بالا، محیط‌های مختلف، لرزش و ضربه تا حد زیادی مقاوم هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی تب اکتیو  دارای گواهینامه‌ی امکان استفاده در فعالیت‌های نظامی می‌باشد و همچینین این تبلت هوشمند دارای گواهینامه‌ی IP68 می‌باشد که به مدت 30 دقیقه می‌تواند در عمق حدود 5 فوت دوام بیاورد. صفحه نمایش این تبلت قدرتمند حتی با دستان مرطوب نیز کار می‌کند.

این تبلت هوشمند دارای یک صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن 800 * 1280 پیکسل (WXGA) می‌باشد. وظیفه‌ی تامین نیروی این تبلت بر عهده‌ی چیپ‌ست اگزینوس 7880 هشت هسته‌ای می‌باشد و پردازنده‌ی گرافیکی این تبلت از نوع Mali-T830 درنظر گرفته شده است.

گلکسی تب اکتیو 2 (Galaxy Tab Active 2) به طور رسمی معرفی شد؛ این تبلت در ماه آینده عرضه خواهد شد

گلکسی تب اکتیو 2 دارای 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقا می‌باشد که می تواند تا 256 گیگابایت حافظه‌ی خارجی را پشتیبانی نماید. سیستم عامل اندروید نوقا به طور پیش فرض به روی این تبلت نصب شده است که از ویژگی‌های امنیتی آن می‌توان به Knox 2.8 از همان زمان خروج از جعبه اشاره کرد.

برای باز کردن قفل این دستگاه هم می‌توانید از اسکنر اثر انگشت استفاده نمایید و هم از سنسور تشخیص چهره که در این تبلت تعبیه شده است، استفاده کنید. قلم S Pen که همراه تبلت می‌باشد نیز دارای گواهینامه‌ی IP68 بوده تا کاربران در روزهای بارانی نیز بتوانند از قلم این تبلت هوشمند بهره‌ی کافی را ببرند.

 

دیدگاه شما در خصوص دستگاه‌های هوشمند سری اکتیو کمپانی سامسونگ چه می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

کاشکی قلم رو مثل سری نوت داخل دستگاه میزاشت اینطوری خیلی زشت شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h