حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است قیمت سری Galaxy A 2018 نسبت به سری قبل افزایش یابد

انتظار می‌رود که سامسونگ مشخصات سری A 2018 را به طور قابل توجهی با افزودن ویژگی‌هایی مانند نمایشگر  Infinity  و دوربین دوگانه افزایش دهد. اما بسیار محتمل است که این افزایش مشخصات باعث افزایش قیمت این محصولات شود. آخرین گزارش حاکی از بیش‌تر بودن قیمت محصولات سری گلکسی  A نسبت به سال گذشته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تمامی مدل‌های این سری شاهد افزایش مشخصات خوبی خواهند بود، برخی شایعات درباره وجود نمایشگر Infinity در این محصولات هستند و انتظار داریم که دوربین دوگانه در مدل‌های بالا رده حضور داشته باشد.

سری گلکسی A 2018 دارای کیفیت ساخت بالای پیشینیان خود به همراه مقاومت در برابر  خواهند بود و نمایشگر Infinity نیز بارها در شایعات اخیر به آن اشاره شده است. اگر چنین موضوعی رخ دهد آن‌گاه شاهد تغییر مکان حسگر اثر انگشت به  قسمت پشت دستگاه خواهیم بود، اگرچه این موضوع که آیا نمایشگر Infinity در هر دو طرف داری خمیدگی خواهد بود مشخص نیست.

ممکن است دوربین دوگانه در مدل پایه Galaxy A3 2018 وجود نداشته باشد و انتظار داریم که تنها نسخه‌های Galaxy A5 2018 و Galaxy A7 2018 دارای چنین قابلیتی باشند.

بهبودهای سری A 2018 شامل موارد داخلی مانند باتری بزرگتر و رابط کاربری بهینه‌تر نیز می‌شود. در حالی که  زمان کوتاهی است که اندروید 8.0 معرفی شده است امکان دارد که این سیستم عامل  در سری جدید از گلکسی A سامسونگ وجود داشته باشد. سامسونگ معمولا محصولات جدید سری A را در ابتدای سال جدید عرضه می‌کند پس همچنان چند ماه تا رسمی شدن این محصولات باقی مانده است.

نظر شما درباره سری گلکسی A 2018 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خب انتظار همین هم داشتیم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید