حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بزودی شاهد نسل بعدی کلاس GLS شرکت بنز خواهیم بود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، خودرو

کلاس GLS شرکت بنز مجموعه‌ای از خودروهای شاسی بلند این شرکت را تشکیل می‌دهند. خودروهای موجود در این کلاس به لوکس بودن و راحتی بیشتر نسبت به سایر دستگاه‌های رقیب مشهور اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید…

شرکت مرسدس بنز با معرفی مدل GLS Grand Edition  تجهیزات و امکانات این مدل را نسبت به مدل GLS بیشتر کرده است تا برای خریداران این مدل تجارب جدیدی را به ارمغان بیاورد. با این حال شرکت بنز کار بر روی نسل بعدی خودرو پرچمدار کلاس GLS‌ خود را متوقف نکرده است! اوایل ماه سپتامبر تصاویری از یک نمونه‌ی این خودرو دیدیم و حالا تصاویر بیشتری در حین تست این خودرو لو رفته است.

نسل جدید مرسدس بنز GLS از پلتفرم بدنه MHA استفاده می‌کند که باعث پیشرفت‌های مهمی از چند جهت می‌شود. از همه مهم‌تر معماری جدید کاهش وزن قابل توجهی را برای این شاسی بلند 7 سرنشینه فراهم می‌کند.

نسل جدید کلاس GLS

نسل جدید کلاس GLS

پلتفرم جدید به مهندسان اجازه می‌دهد که بتوانند سیستم‌های نیمه خودکار و توابع بیشتری را که پیش‌تر بر روی کلاس‌های S و E این شرکت دیدیم به این کلاس نیز بیاورند. همچنین احتمال عرضه‌ی این خودرو با سیستم هیبریدی نیز وجود دارد و شایعات می‌گویند مرسدس بنز برای کلاس GLS خود یک موتور3.0 لیتری بنزینی به همراه یک موتور الکتریکی در کنار آن برای تولید قدرت مجموع بالغ بر 400 اسب بخار تدارک دیده است.

انتظار می‌رود موتور خطی 6 سیلندر در این روزها در بازار نقش مهمی را ایفا کند، همچنین افرادی که علاقمند به داشتن این مدل با موتوری قدرتمندتر نیز هستند احتمالا بتوانند نسخه‌ی AMG آن را خریداری کنند که شامل یک موتور 4.0 لیتری با هشت سیلندر وی شکل خواهد بود.

برخی شایعات نیز ادعا می‌کنند که این مدل ممکن است مانند اس کلاس یک نسخه‌ی فوق لوکس میباخ نیز داشته باشد که در این صورت باید شاهد رقابت این خودرو با بنتلی بنتایگا (Bentley Bentayga) باشیم.

نسل جدید کلاس GLS

نسل جدید کلاس GLS

نسل جدید مرسدس بنز کلاس GLS در سال 2019 معرفی خواهد شد.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...