حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سدان جدید مرسدس-ای‌ام‌جی (Mercedes-AMG) را در نمایشگاه خودرو ژنو خواهید دید

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها، خودرو

مرسدس-ای‌ام‌جی در پی معرفی یک نسخه سدان از خودروی GT خود است که طبق گزارشات، باید در نمایشگاه جهانی خودرو ژنو 2018 شاهد آن باشم. در ادامه با ترنجی همراه باشید…

بنز AMG GT یکی از مدل‌های بسیار محبوب و پرقدرت شرکت مرسدس بنز است که همان‌طور که از نامش پیداست توسط AMG ساخته شده است. حالا اخبار منتشر شده حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد از نسخه‌ی سدان این خودرو نیز رونمایی کند.

سخنگوی مرسدس در پی صحبت در مورد این خودرو تمام نظرات را در مورد مشخصات و زمان عرضه‌ی سدان مذکور، رد کرد. اما حدس و گمان‌هایی در مورد آن وجود دارد که تا حدودی می‌توان به آن‌ها اطمینان داشت.

سدان AMG در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 رونمایی خواهد شد همچنین پیش از نیز شنیده بودیم که این خودرو کمی زودتر از نمایشگاه ماشین ژنو، یعنی در نمایشگاه جهانی خودرو آمریکای شمالی که در دیترویت برگزار خواهد شد، معرفی می‌شود.

در نمایشگاه قبلی خودروی ژنو که در ماه مارچ 2017 برگزار شد، مرسدس-ای‌ام‌جی از یک طرح مفهومی پرده برداشت که ظاهراً این طرح به نام خودرویی با نام GT 4 خورده است. در این طرح، این سدان از یک موتور هیبریدی هشت سیلندر با توان خروجی 805 اسب بخار بهره می‌برد که قدرتی بسیار زیاد برای یک خودروی سدان است. طبق گفته‌های مرسدس-ای‌ام‌جی این خودرو از سرعت صفر تا 60 مایل برساعت (100 کیلومتر بر ساعت) را می‌تواند در طی مدت زمان 3.0 ثانیه طی کند.

AMG GT 4

AMG GT 4

خودروی سدان مرسدس که احتمال نام‌گذاری عنوان GT 4 روی آن وجود دارد، طی تستی در اروپا دیده شده است  اما هنوز واضح نیست که این دستگاه در نمونه‌ی اولیه به سر می‌برد یا خیر!

شرکت مرسدس، از کد X290 برای سدان جدید خود استفاده می‌کند و هنوز واضح نیست که نام این دستگاه چه خواهد بود.

اما در این بین موضوعی که تایید شده است و به واقعیت آن شکی نیست، طراحی پایه‌ی خودرو است که تقریبا چیزی بین طراحی کلاس C و کلاس E است و از پلتفرمی با نام MRA استفاده می‌کند.

اولین مدل از این سدان که در ماه مارچ دیده شد ممکن است نشان دهد که مرسدس-ای‌ام‌جی در حال برنامه ریزی برای عرضه‌ی سومین مدل از خودروهای فقط AMG (سدانی که قرار است به تازگی رونمایی شود سومین خودرو این دسته خواهد بود) است که احتمالاً به عنوان مدل 2019 در آمریکا شروع به فروش خواهد کرد.

سدان جدید مرسدس-ای‌ام‌جی از AMG GT Coupe و Roadster پیروی می‌کند و صد البته در پروژه‌ی خودروهای محدود به AMG قرار دارد که فقط با نام تجاری AMG آن‌ها را خواهیم دید.

انتظار داریم اخبار بیشتری در روزها و هفته‌های نزدیک به نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو که از 8 مارس 2018 آغاز خواهد شد، از این خودرو به دست‌مان برسد که با شما به اشتراک بگذاریم.

نظر شما چیست؟ کدام یک را ترجیح می‌دهید؟ کوپه، رودستر یا سدان؟!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

فقط سدان?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...