حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مرسدس بنز CLS مدل 2019 دیده شد!

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار، خودرو

کلاس CLS مرسدس بنز یکی از محبوب ترین و خوش ساخت ترین کلاس‌های این شرکت است که همواره سعی دارد خودروهایی مدرن و نسبتا اسپرت و جوان پسندانه را راهی بازار کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید…

اگر از طرفداران دنیای خودرو باشید حتما با کلاس CLS مرسدس بنز آشنا هستید! خودروهایی که با این عنوان از شرکت مرسدس بنز می‌بینیم در واقع یک کوپه‌ی چهار در هستند که دارای یک طراحی فوق العاده و مشخصات فنی مناسبی اند که هر آدمی را شیفته‌ی خود می‌کنند.

نسل فعلی مرسدس بنز CLS را از سال 2012 در بازار مشاهده کردیم اما حالا خبر رسیده است که شرکت مرسدس بنز در حال پایان تست نمونه‌های اولیه‌ی نسل بعدی این کلاس از خودروهای خود است.

مرسدس بنز CLS 2017

گرچه نسل جدید این خودرو بیشتر از اینکه شبیه کلاس S باشد شبیه کلاس E است،‌ اما شرکت بنز قصد ندارد نام آن‌را به CLE تغییر دهد و شاهد همان عنوان CLS بر سر نسل بعدی این کلاس خواهیم بود. همچنین با توجه به استراتژی نام گذاری خودروهای این شرکت که در سال 2014  معرفی شد می‌توانیم دریابیم که کلاس CLS دچار تغییر نام نخواهد شد و در واقع کلاس CLE ای در کار نیست!

انتظار می‌رود زیر پوسته‌‌ی این خودرو عملکرد و ظاهری مانند یک برادر دو قلو با کلاس E شاهد باشیم، اما تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که CLS درازتر و پهن‌تر از کلاس E است. حسی که این خودرو ایجاد می‌کند مانند میان شکاف بین کلاس E و S است. همچنین تصاویر لو رفته نشان می‌دهد که در این کلاس نیز داشبوردی مشابه با کلاس E قرار گرفته است.

مرسدس بنز CLS 2017

پلتفرم طراحی این خودرو در واقع همان‌ پلتفرم نام آشنای MRA است که در کلاس S و E به کار گرفته شده است. این بدین معنی است که احتمال دارد سیستم دو چرخ یا چهار چرخ متحرک، یک گیربکس 9 سرعته‌ی استاندارد و پلاگینی برای افزودن توانایی هیبریدی شدن به خودرو را در انتخاب‌های خود برای خرید این خودرو داشته باشید!

در ایالات متحده‌ی آمریکا احتمالا مدل استاندارد این خودرو، به موتور توربو شارژ شده‌ی جدید مرسدس بنز که یک موتور 3.0 لیتری با 6 سیلندر خطی است، مجهز شود. با این اوصاف انتظار می‌رود مرسدس بنز ای‌ام‌جی (AMG) CLS53 به یک موتور با 6 سیلندر خطی به همراه یک موتور الکتریکی بسیار پرقدرت مجهز شود تا خروجی نهایی‌ای مشابه خودروهای 8 سیلندر در این مدل حاصل شود.

مرسدس بنز CLS 2017

انتظار می‌رود نسل بعدی کلاس CLS در یکی از نمایشگاه‌های خودرو که در سال 2018 برگزار می‌شود معرفی شود! حتی برخی از شایعات مدعی هستند این مدل، ماه جاری و در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی خواهد شد.

نظر شما در مورد کلاس CLS شرکت مرسدس بنز چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

در بخش طراحی قطعا بی ام و سری 7 یک سرو گردن بالاتر از بنز کلاس اس هست ولی در بخش فنی با توجه به بررسی ها قطعا بنز بهتره

Sajad

تو این دو سه سال اخیر مرسدس داره شیوه و نظم نامگذاری و معرفی محصولاتشو بهم میزنه. این توان رقابت رو بالا میبره ولی ممکنه به برند سازیش آسیب بزنه.

Peiman

نمی دونم چرا رنگ سفید بنز حس بی کیفیت بودن رو بهم القا میکنه . هر چند میدونم اصلا اینطوری نیست .

Peiman

بر خلاف رنگ سفید رنگ قرمز ماشین های بنز فوق العادن

Morimf

هرکاری کنن نمیتونن با پراید و سایپا رقابت کنن

Peiman

دهنت سرویس
خخخ

Peiman

نکته منفی که در ظاهرش داره چرخ های نسبتا کوچیکه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...