حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با مدل‌های جدید برابوس آشنا شوید

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | خودرو

حتما همه‌ی دوست‌داران خودرو از عظمت و قدرت برابوس آگاهی کامل دارند! به تازگی این شرکت دست به تیونینگ دو مدل قدرت‌مند از شرکت مرسدس بنز زده که در ادامه قصد داریم نگاهی به آن‌ها بیندازیم. با ترنجی همراه باشید…

به تازگی شرکت برابوس دست به تقویت 2 مدل S65 AMG و G65 از شرکت مرسدس بنز زده که توان تولید 888 اسب بخار را داراست.

نام برابوس 900 که در هر دو مدل S65 و G65 دیده می‌شود این خودروها را به سریع‌ترین کروک چهار سرنشین (S65) و سریع‌ترین شاسی بلند (G65) دنیا تبدیل کرده است.

برابوس Rocket 900

در زیر کاپوت این خودرو یک موتور 6.3 لیتری 12 سیلندر با دو توربوشارژر پیدا خواهید کرد که قدرت آن مقدار بسیار قابل توجهی از نسخه‌ی AMG آن‌ بیش‌تر است به طوری که در مدل AMG توان تولید 267 اسب بخار را دارد اما در مدل تیون شده توسط برابوس این عدد به 888 اسب بخار رسیده است. گشتاور این غول نیز به 1500 نیوتن‌متر در دور موتور 4200 دور در دقیقه رسیده که به خاطر افزایش کارایی موتور این مقدار به 1200 نیوتن‌متر محدود شده است.

برابوس Rocket 900

با توجه به گزارشات، 900 Rocket  قادر است در 3.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد که رقمی قابل توجه به حساب می‌آید.

در سوی دیگر شاهد خودروی دیگری با عنوان برابوس 900 هستیم که استخوان‌بندی مرسدس بنز G65 را دارد! این خودرو نیز موتوری مشابه Rocket 900 دارد اما مقداری از بدنه آن‌را پنل‌های فیبرکربن تشکیل می‌دهد!

برابوس 900

برابوس قصد دارد فقط ده مدل از این خودرو را بسازد که هر کدام برچسب قیمتی حدود 800.000 دلار را به خود خواهند چسباند که صد در صد یک مرد دیوانه از خاورمیانه آن‌را خریداری می‌کند و در همان روز اول به کلی شن و ماسه آغشته‌اش می‌کند!!!

برابوس 900

نظر شما در مورد مدل‌های مرسدس که توسط برابوس تیون می‌شوند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

ایول .بخش ماشین سایت هم کم کم داره راه میفته.

Mortazavi

یه پست عالی.
درود بر شما ?

Mortazavi

888 اسب بخار ??
چه لذتی داره آفرود با این ماشین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...