حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت 10 به یک باتری 4000 میلی‌آمپری تجهیز شده‌است

ما مطلع شده‌ایم که هواوی میت 10، از یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر برخوردار است. در این دوره زمانه، کمتر برندی پیدا می‌شود که در تلفن پرچمدارش در زمینه باتری شاهکاری کرده باشد، اما هواوی، خب، 4000 میلی‌آمپر است! عجیب اما واقعی، در ادامه ترنجی را همراه کنید تا ببینیم اصل موضوع چه می‌گوید؟

این موضوع چندان عجیب نیست! بله، 4000 میلی‌آمپر خیلی بزرگ جلوه می‌کند اما اگر دقت کرده باشید، همان میت 9 هم 4000 میلی‌آمپر، مانند میت 10 ظرفیت داشت. در حال حاضر، این شرکت چینی تایید نکرده‌است که تمام نسخه‌های این تلفن با 4000 میلی‌آمپر عرضه می‌شوند.

هواوی میت 10 - ترنجی - باتری - 4000 میلی آمپر - ترنجی - Toranji.ir

البته، تنها این موضوع در جریان کار نیست، احتمالا با یک تلفن قوی‌تر از میت، یعنی همان نسخه پرو (Mate 10 Pro) روبرو باشیم که طبق اخبار جدید، شاید این دستگاه که نسخه قوی‌تر میت 10 است، کمی باتری قوی‌تری داشته باشد و خب این موضوع در هاله‌ای در ابهام به‌سر می‌برد و تضمینی بر آن نیست. به همین صورت، شما قادر هستید یک روز کامل را با میت 10 یا میت 10 پرو براحتی سپری کنید و این خبری رضایت‌بخش است.

طبق آماری که تیزر تبلیغاتی میت 10 به ما داده‌است، این تلفن در 16 اکتبرمصادف با 24 مهر – به صورت رسمی معرفی خواهد شد. این تلفن، با یک فن‌آوری مانند سامسونگ دکس همراه است که قطعا در زمان رونمایی از تلفن بیشتر درباره آن می‌فهمیم. پردازنده‌ی این گوشی هوشمند، کایرین 970 است که خود هواوی ساخت آن را عهده دارد. شاید بد نباشد که بدانید این پردازنده، برای قابلیت‌های متنوع در هوش مصنوعی ساخته شده‌است و این یک پیشرفت بزرگ است.

 نظر شما درباره این تلفن با این مشخصات چیست؟ بنظر شما باتری و مشخصات سخت‌افزاری، شما را به خرید وسوسه می‌کند؟ نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اگه نرم افزارش بهینه سازی شده باشه باتری خیلی خفنی می‌تونه داشته باشه.

علی شیخ زاده

آره مخصوصا حالا ک پردازندش 10 نانومتری و نمایشگرش اولده

Peiman

فاز اونایی که منفی دادن چیه دقیقا؟؟؟؟؟

Mortazavi

خداییش آخه میت 10 پرو میخاد؟
خودش یه پا پرو و پلاس هست
واقعاً هواوی تو نسخه پرو چی رو میخاد قوی تر کنه؟

Peiman

قیمت?
نمایشگر اولد و شاید طراحی متفاوت

look87

امسال در زمینه باتری همه خراب کردند.
حتی پس رفت هم داشتند.
فکر کنم عملکرد میت 9 در زمینه باتری خیلی بهتر از میت 10 باشه.
کاش ظرفیت باتری رو هم میبردند بالا

Sajad

اگه درست بهینه شده باشه باید دوام باتری خوبی داشته باشه. البته هووای معمولا در زمینه باتری بد نبوده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرداد چراغی
کدنویس وب، توسعه‌دهنده اندروید، سرپرست تیم The Future، سرپرست تیم Best Team، سرپرست تیم طنزنامه، نویسنده وب با 3 سال‌ونیم تجربه کار حرفه‌ای، عضویت در تیم‌های مختلف از سال 90، 3 سال‌ونیم کاربر ترنجی، 6 سال کاربر دنیای‌بازی، و از حامیان جناب علی‌اصغر هنرمند. بهترین سال‌های تجربه تکنولوژی، با وب‌سایت نارنجی. ایمیل: mehrchh@yahoo.com آی‌دی تلگرام: Professional_Writer