حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از میت 9 در حال اجرای اندروید 8.0 و رابط EMUI 6 منتشر شد

هواوی فعالانه در حال آزمایش اندروید 8.0 برای میت 9 است اما اولین محصول این کمپانی که دارای این نسخه از اندروید خواهد بود هواوی میت 10 است که انتظار می‌رود در 16 اکتبر معرفی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برخی از گوشی‌های هوشمند بالارده هواوی اندروید 8.0 را دریافت می‌کنند و ظاهرا میت 9 اولین گوشی از میان آن‌ها خواهد بود.

برخی از کاربران انجمن  توسعه دهندگان XDA به نسخه بتای اندروید 8.0 دست یافته‌اند و تعدادی تصویر از رابط EMUI 6 بر روی هواوی میت 9 گرفته‌اند.

در میان ویژگی‌های جدیدی که این بروزرسانی برای میت 9 به همراه دارد گزینه جدیدی وجود دارد که به دارندگان میت 9 اجازه تغییر وضوح تصویر به 1080p و 720p در رابط کاربری گوشی هوشمند خود را می‌دهد. همچنین هواوی دکمه دیگری به نوار ناوبری میت 9 اضافه کرده است که با لمس آن نوار ناوبری پنهان می‌شود و برای غیر فعال کردن این حالت باید انگشت خود را از قسمت پایین نمایشگر به سمت بالا  بکشید.

حالت تصویر در تصویر که یکی از ویژگی‌های اندروید 8.0 است نیز به همراه بهبودهایی بر روی محدودیت‌های نرم افزارهای در حال اجرا در پس‌زمینه و قسمت پیغام‌ها در رابط کاربری جدید میت 9 به چشم می‌آیند.

در آخر، هواوی داک ناوبری جدیدی به میت 9 اضافه کرده است که  کاربرانی که استفاده از نوار ناوبری را نمی‌پسندند می‌توانند از آن استفاده کنند. این ویژگی در اصل یک دکمه شناور است که جای نوار ناوبری را می‌گیرد و می‌توان با استفاده از ژست‌های مختلف مانند کشیدن به سمت بالا برای رفتن به صفحه Home، کشیدن به سمت راست برای منوی برنامه‌هایی که اخیرا استفاده شده است و لمس آن برای برگشتن به عقب از آن استفاده کرد.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

ویژگی آخری ک کپی آیفون x خیلی خوبه . امیدوارم برای honor 8 lite هم منتشر بشه

ahmad

سخت افزارش هنوز دقیق مشخص نیس و من در این مورد نظر نمیدم ولی طراحی جلوش قشنگه و پشتش زشت

Peiman

فکر کنم مربوط به پست قبل بود کامنتت

ahmad

نه من در مورد طراحی جلو گفتم که تو این عکس مشخصه

Peiman

احمد جان این میت ۹

ahmad

عه راس میگی ببخشید فکر کردم میت ۱۰ هست

علی شیخ زاده

قابلیت تغییر رزولوشن که رو میت 8 هم بود کی گفته جدیده؟

Mortazavi

تغییر رزولوشن واقعاً ویژگی خوبیه اونم واسه گوشی های 2k یا 4k ولی بنظرم از اون بهتر تغییر رزولوشن خودکار xzp هست که گوشی خودکار توی فیلم ها و عکسها و بازی های رزولوشن بالا 4k میشه و تو رابط کاربری FHD که امیدوارم شرکت های دیگه هم از این تکنولوژی استفاده کنند.

Mortazavi

انصافاً تو آپدیت های اندروید هیچ شرکتی حتی نزدیک سونی هم نیست گوشی من که پرچمدار هم نیست جزء اولین گوشی ها 7 رو گرفت و بعدم 7.1 الان هم تقریباً ماهی یک آپدیت امنیتی واسم میاد و بزودی 8 رو هم میگیره.
واقعاً حس خوبیه که بدونی برندت انقدر به فکرته اونم با داشتن یه گوشی یک میلیونی نه یه پرچمدار گرون قیمت

look87

ایا تغییر رزولوشن اثر خاصی روی مصرف باتری داره ؟
چقدر؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید