حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید 8.0 (اوریو) تنها روی 0.2% از دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، گوگل

با وجود اینکه چند ماهی از زمان انتشار آخرین نسخه اندروید می گذرد، به نظر می‌رسد که اندروید 8.0 اوریو تنها بر روی 0.2٪ از تمام دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است. جالب توجه است که آمار نسخه‌ی قبلی اندروید، یعنی اندوید 7.0 نوقا نیز کمی افزایش یافته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بر اساس آمارها، نسخه 7.0 اندروید که در سال گذشته منتشر شده بود در مقایسه با ماه گذشته، از 15.8٪ به 17.8٪ افزایش یافته است. همینطور سایر نسخه‌های اندروید، به آرامی و با گذشت زمان در حال افت هستند. هر چند هنوز هم تعجب آور است که اندروید Gingerbread روی 0.6٪ دستکاه های اندرویدی نصب است.

گفته می شود که آمار توزیع اندروید 8.0 اوریو تعجب آور نیست. همانطور که می دانید یکی از نقاط ضعف اندروید، بروز رسانی های اصلی آن برای دستگاه های اندروید می باشد، مگر اینکه شما از یکی از گوشی هوشمند Pixel یا Nexus استفاده کنید. ما انتظار رشد قابل توجهی در آمار و ارقام اندروید 8.0 اوریو داریم؛ چرا که هم اکنون بسیاری از شرکت‌ها در حال کار بر روی بروز رسانی نسخه جدید اندروید برای دستگاه‌های خود هستند و قصد دارند که تا چند ماه آینده آن را منتشر کنند.

در عین حال رشد نوقا احتمالا برای مدت کوتاهی ادامه خواهد یافت تا اینکه شرکت‌ها شروع به عرضه اندروید اوریو کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98