حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: وان پلاس 6 اوایل سال 2018 عرضه خواهد شد، وان پلاس 5T در کار نخواهد بود!

وب سایت تکنولوژی Android Marvel، روز شنبه با اشاره به منابع نزدیک خود بیان داشت: شرکت وان پلاس در حال برنامه ریزی برای عرضه وان پلاس 6 در سال 2018 می‌باشد و بر طبق آخرین اخبار درز کرده از منابع مختلف، خبری از وان پلاس 5T نیست، با ترنجی همراه باشید.

در حالیکه شرکت BBK Electronics، وان پلاس 3T را در کمتر از یک سال پیش معرفی و روانه بازار نمود، اما به نظر نمی‌رسد این شرکت امسال نیز با این استراتژی دست به تولید نسخه T اسمارتفون خود بزند و مستقیما وان پلاس 6 را عرضه خواهد کرد.

در حال حاضر هیچ دلیلی برای این استراتژی و تصمیم گیری این شرکت توسط منبع بیان نشده است. همچنین بر طبق برخی شایعات، این شرکت برای گوشی هوشمند نسل بعدی خود یعنی وان پلاس 6، یک طراحی بدون حاشیه و صفحه نمایشی فراتر از 5.5 اینچ و حوالی 6 اینچ را در نظر گرفته است.

 

بر طبق گزارش‌های قبلی، غول تکنولوژی کشور چین به دنبال استفاده از رزولوشن QHD) 2560×1440) خواهد بود،اگر شایعات به واقعیت بپیوندند و اگر این گوشی با طراحی بدون حاشیه عرضه شود داشتن رزولوشن QHD خواستنی‌تر به نظر می‌رسد مخصوص اگر با نسبت تصویر 18:9 عرضه گردد.

در صورت وجود یک طراحی بدون حاشیه، به احتمال زیاد اسکنر اثر انگشت به پشت دستگاه انتقال یافته و دکمه هوم نیز از جلوی دستگاه حذف خواهد شد. همچنین گفته شده است که اسنپدراگون 845 در دو نسخه با حافظه رم 6 گیگابایت و 8 گیگابایت از راه خواهد رسید و این گوشی به احتمال زیاد اولین گوشی با حافظه داخلی با بهره‌گیری از تکنولوژی حافظه فلش با حافظه‌های در دسترس 64 یا 128 گیگابایت خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه از درگاه کارت حافظه Micro SD پشتیبانی.

شرکت وان پلاس با عبور از شماره 4 مستقیما پا به شماره 5 گذاشت، شاید دلیل این سیاست منفور و شوم بودن عدد 4 در تشابه اسمی و لفظی آن با کلمه ای همانند مرگ باشد.

نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

خوب معلومه 5T نداره
اون 3T هم واسه این بود که مشکل تأمین صفحه اولد داشتند

Mortazavi

نویسنده همچین از جذابیت صفحه 18:9 گفته که کسی ندونه فک می کنه خوبه در حالی که واقعاً حال بهم زنه

ahmad

باهات کاملا موافقم این کارو کردن تا مثلا دوتا اپلیکیشن باهم باز میکنی تو یه صفحه جا بشه و یا مطالب بیشتری تو یه صفحه قرار بگیره ولی اصلا بدرد نمیخوره اینو کسی میگه که الان داره استفاده میکنه

ahmad

سرعت گوشیای وان پلاس مثال زدنی البته بعد گوشیهای سونی طراحی عوض بشه و دوربینش خوب بشه یکی از بهتریناس باتریشم که بین پرچمدارا بهترینه

Peiman

انتظار می‌رفت همیطور باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان