حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو، ریلمی و وان پلاس اکنون دارای استقلال کامل هستند

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو، ریلمی، وان‌پلاس

ما از قبل می‌دانیم که برندهای چینی تولیدکننده گوشی هوشمند شامل Realme ،OnePlus ،Oppo و حتی vivo  در زیرمجموعه BBK Electronics قرار می‌گیرند. بااین‌حال، این موضوع اکنون درحال تغییر است؛ چراکه به‌نظر می‌رسد کمپانی مادر به‌دنبال تغییراتی است که سه شرکت اوپو، ریلمی و وان پلاس را دارای استقلال کامل می‌کند.

استقلال اوپو، ریلمی و وان پلاس

BBK اخیراً اعلام کرده است که این سه سازنده گوشی‌های هوشمند از این پس به‌طور کامل به‌عنوان نهادهای جداگانه عمل خواهند کرد. جالب اینجاست که این خبر درحالی منتشر می‌شود که دولت هند به‌دنبال سخت‌گیری خود در کنترل بر غول‌های فناوری چینی است. برای کسانی که اطلاع ندارند، اداره اطلاعات درآمد هند، برندهای مختلف مستقر در چین را به اقدامات تجاری غیرقانونی مختلف ازجمله تخلفات گمرکی، پول‌شویی، فرار مالیاتی و موارد دیگر متهم کرده است.

در گذشته نزدیک، اوپو هند نیز به فرار از پرداخت عوارض گمرکی به ارزش 4389 INR یا تقریباً 531 میلیون دلار آمریکا متهم شده بود. پس از این، مقامات حساب‌های بانکی اوپو را که دارای 2082 INR بود، مسدود کردند. این حرکت ضربه بزرگی به عملکرد شعبه هند اوپو و حتی BBK با توجه به اینکه مسئولیت توزیع محصولات برند OnePlus و Realme را نیز در این منطقه برعهده دارد، وارد آورد.

استقلال اوپو، ریلمی و وان پلاس

استقلال اوپو، ریلمی و وان پلاس

بنابراین اکنون، BBK Electronics قصد دارد این سه شرکت را کاملاً مستقل کند و هر کدام شرکت‌های قانونی خود را دارند. این شامل فناوری OnePlus و Realme Mobile Telecommunications در هند می‌شود. BBK Electronics اکنون با خطر کمتری برای عملیات تجاری خود در منطقه روبرو خواهد بود زیرا هر شرکت ازنظر فنی از یکدیگر جدا شده است، درحالی‌که OnePlus و Realme درحال‌حاضر در جستجوی سازندگان قرارداد جدید و همچنین قراردادهای فردی خود با خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان هستند.

نظر شما درباره استقلال اوپو، ریلمی و وان پلاس از شرکت مادر خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی