حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتظار می‌رود وان پلاس 6 در اوایل سال آینده معرفی شود

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، شایعات، وان‌پلاس

همانطور که سال گذشته شاهد بودیم، بسیاری از طرفداران کمپانی وان پلاس انتظار داشتند که پرچمدار جدید خود، یعنی وان پلاس 5 را در ماه‌های آخر سال معرفی کند. در نهایت، سال گذشته گوشی هوشمند وان پلاس 3T را معرفی کرد و به دنبال آن پس عرضه‌ی این گوشی، وان پلاس 3 نیز معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر بخواهیم به آخرین گزارش‌های رسیده از این کمپانی اعتماد کنیم، ممکن است دوباره چنین اتفاقی در همین زمان‌ها رخ داده و این کمپانی به جای معرفی وان پلاس 5T، مستقیما پرچمدار این کمپانی، وان پلاس 6 را معرفی نماید. به خاطر داشته باشید که این موضوع به طور رسمی تایید نشده است و این‌ها فقط یک گمانه‌زنی می‌باشند و تنها خود کمپانی وان پلاس از زمان معرفی این گوشی باخبر می‌باشد.

بر اساس شایعاتی که در مورد وان پلاس 6 منتشر شده است، گویا این پرچمدار فوق العاده‌ی وان پلاس دارای یک طراحی جذاب‌تر و صفحه نمایش بدون حاشیه خواهد بود. این روند در سال جاری برای بسیاری از پرچمدارهای کمپانی‌های مختلف صورت گرفت و جای تعجب نیست که وان پلاس نیز قصد داشته باشد چنین کاری را انجام دهد.

اگر وان پلاس 6 دارای صفحه نمایش بدون حاشیه باشد، به احتمال زیاد حسگر اثر انگشت نیز خواهد داشت و ممکن است این حسگر در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده باشد. اگر بخواهیم درمورد مشخصات این گوشی انتظارات خود را بیان کنیم، باید بگوییم که انتظار می‌رود این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی با کیفیت Quad HD، پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون 845 با حافظه‌ی رم 8 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی باشد و حتی ممکن است دارای دوربین دوگانه نیز باشد. به هرحال این‌ها انتظاراتی است که از یک گوشی هوشمند براساس پیشرفت‌های تکنولوژی می‌رود.

همانطور که قبلا هم تاکید کردیم، هیچ کدام از این موارد به طور رسمی تایید نشده است و تنها در حد شایعه می‌باشد.

 

شما از پرچمدار جدید وان پلاس چه انتظاراتی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

بعید می‌دونم اسنپ ۸۴۵ داشته باشه . همچنین بعید می‌دونم رم نیاز باشه برای یک گوشی

Peiman

* رم ۸ گیگابایت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h