حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بالاخره Moto X Pure Edition مزه اندروید نوقا را می‌چشد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، موتورولا

در ماه آوریل بود که اعلام شد، Moto X Pure Edition اندروید نوقا را دریافت خواهد کرد. اما سایر صاحبان گوشی Moto X Style که در جاهای دیگر جهان بودند، باید 5 ماه دیگر برای دریافت این آپدیت صبر می کردند. در حال حاضر توییت‌ها و نکاتی از صاحبان Moto X Pure نشان می‌دهند که بالاخره این گوشی اندروید نوقا را دریافت می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این آپدیت شامل نسخه 7.0 اندروید نوقا و پچ امنیتی 1 سپتامبر 2017 می‌باشد. از بابت اینکه این گوشی در آینده‌ای نزدیک اندروید 7.1.1 را دریافت می‌کند مطمئن نیستیم اما بی شک می‌توانیم بگوییم که X Pure اندروید Oreo دریافت نخواهد کرد.

اندروید نوقا، قابلیت‌هایی مانند سیستم نوتیفیکیشن بهبود یافته، قابلیت split-screen به منظور مولتی تسکینگ، تعویض سریع بین برنامه ها، Doze On the Go برای عمر باتری بهتر، صرفه جویی در مصرف داده، تنظیمات سفارشی سریع، نوار تنظیمات سریع و شکلک‌های جدید را به ارمغان می‌آورد.

Motorola Moto X Style در نیمه دوم سال 2015 با پردازنده Snapdragon 808 و 3 گیگابایت رم رونمایی شد. این گوشی در آن زمان بهترین گوشی اندرویدی موتورولا به خاطر ظاهر جذاب، دوربین 21 مگاپیکسلی f/2.0 فوق العاده و قیمت باورنکردنی 260 یورویی آن بوده است.

نظر شما درباره گوشی Moto X Pure Edition چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

خسته نباشید واقعاً چقدر دیر.
کسی که با دوربین این گوشی کار کرده باشه لذت واقعی جزئیات فراوون رو برده، دوربین 21 مگاپیکسلی این گوشی دوبرابر 23 سونی جزئیات داشت و عاری از نویز زیاد بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98