حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس7 رابط کاربری جدید سامسونگ را دریافت می‌کند

پرچمدار نیمه اول سال 2016 سامسونگ، گلکسی اس۷ و اس۷ اج به اندروید ۷.۰ بروز رسانی شده‌اند و به همراه آن رابط‌کاربری جدید سامسونگ را دریافت کردند اما سامسونگ در پرچمداران جدید خود از رابط جدیدتری استفاده کرده است که برای پرچمداران گذشته موجود نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

رابط کاربری جدید Samsung experience در گلکسی اس۸/اس۸ اج با نسخه ۸.۱ ظاهر شد و بعدها نسخه بهبود یافته ۸.۵ نیز در نوت ۸ استفاده شد.

در حالی که دیگر گوشی‌های هوشمند سامسونگ مانند گلکسی جی ۷ و جی ۵ ۲۰۱۶ و نسخه‌های ۲۰۱۶ سری A به نسخه ۸.۱ رابط کاربری این شرکت بروزرسانی شده‌اند، پرچمداران پیشین این شرکت همچنان از رابط کاربری قدیمی استفاده می‌کنند. اما از آنجایی که سامسونگ تایید کرد که بروزرسانی بعدی تغییرات رابط کاربری را در پی خواهد داشت ممکن است این موضوع تغییر کند.

انتظار داریم که نسخه جدیدتر رابط کاربری سامسونگ به همراه بروزرسانی اندروید ۸.۰ برای گلکسی اس۷/اس۷ اج عرضه شود. متاسفانه تاریخ دقیقی برای انتشار این بروزرسانی مشخص نیست اما احتمالا سامسونگ بروزرسانی اندروید ۸.۰ را ابتدا برای این گوشی‌های هوشمند عرضه کند.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

خدا کنه سامسونگ تو اندروید 8 بهتر کار کنه و مثل نوقا آخرین کمپانی آپدیت کننده نباشه.

Peiman

جناب مرتضوی قطعا کیفیت آپدیت مهم تر از زمانشه

Fouzhan

خوبه…

Yas

يعنى رابط كاربرى اس٧/٧اج ٨.١ميشه يا ٨.٥؟!!

siavash-t

چیزی که زجرآوره اینه که سامسونگ معمولا آخرین آپدیت رو برای گوشی ها ارائه نمی کنه. مثلا وقتی نوقا ۷.۱.۲ منتشر شده بود، سامسونگ آندروید ۷.۰ رو برای پرچمداراش ارائه کرد و احتمالا وقتی به فرض آندروید ۸.۰.۱ منتشر شده باشه، تازه آندروید ۸.۰ رو منتشر می کنه. امیدوارم این رویه ی غلط رو تغییر بده.

ahmad

من که همچنان منتظر اندروید ۷.۱ یا ۸ برای اس۸ هستم امیدوارم زود انجام بشه مثل اندروید ۷ با تاخیر نشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید