حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه‌ی 3G نوکیا 3310 (2017) با رابط کاربری بروز شده و تنظیمات جدید عرضه شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، ترنجی، نوکیا

اگر به خاطر داشته باشید، کمپانی نوکیا نسخه‌ی بروز شده‌ی نوکیا 3310 را در کنفرانس بین المللی موبایل (MWC 2017) در ماه فوریه معرفی کرد و از آنجا که این گوشی تنها اتصال شبکه‌ی 2G پشتیبانی می‌کرد، در برخی از کشورها مانند ایالات متحده‌ی آمریکا، کانادا، استرالیا و سنگاپور عملا غیرقابل استفاده بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اما امروز HMD Global نسخه‌ی 3G این گوشی را معرفی کرد و اعلام کرد که از ماه آینده به طور رسمی عرضه شده و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. نوکیا 3310 (2017) با پشتیبانی از اتصال 3G در استرالیا معرفی شده است و با قیمت 89.95 دلار استرالیا (70 دلار آمریکا) در سایر کشورها عرضه خواهد شد. این گوشی نیز توسط اپراتورهایی نظیر Optus و Vodafone در استرالیا قابل دسترس خواهند بود.

انتظار می‌رود که این گوشی در سطح جهانی با قیمت 69 یورو (81.17 دلار) عرضه شود و احتمالا این عرضه‌ی جهانی در اواسط ماه اکتبر صورت بپذیرد. هیچ اطلاعاتی درمورد بازارهایی که قرار است میزبان نوکیا 3310 نسخه‌ی 3G باشند وجود ندارد و با این حال می‌دانیم که احتمالا سنگاپور دومین کشوری باشد در ماه اکتبر این گوشی را دریافت خواهد کرد و برای کاربران نوکیا در سنگاپور قابل دسترس خواهد بود.

نسخه‌ی 3G این گوشی با تنظیمات جدید نظیر امکان تغییر آیکون‌ها و تغییر در تم‌های رنگی این گوشی عرضه خواهد شد و همچنین دارای یک رایط کاربری یک‌پارچه سازی شده با یک سیستم عامل قابل تنظیم خواهد بود. طراحی گوشی نیز کمی تغییر کرده است زیرا فاصله‌ی بین دکمه‎‌های آن بیشتر شده است.

نسخه‌ی 3G نوکیا 3310 (2017)

پکا راناتالا، مدیر بازاریابی HMD Global، درمورد مدل 2G این گوشی اداعا کرده است که این شرکت میلیون‌ها عدد از این مدل را در سراسر جهان به فروش رسانده است. مشخصات نسخه‌ی 3G این گوشی دقیقا همانند نسخه‌ی 2G آن می‌باشد و در رنگ‌های مختلف نظیر لاجوردی، زغالی، قرمز پر رنگ و زرد عرضه خواهد شد.

نوکیا 3310 (2017) دارای یک صفحه نمایش 2.4 اینچی با رزولوشن 240 در 320 پیکسل می‌باشد و دارای یک سیستم عامل مبتنی بر جاوا بوده که به همراه یک رام (ROM) 64 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی عرضه می‌شود. این گوشی دارای یک دوربین اصلی 2 مگاپیکسلی با فلاش LED می‌باشد.

نوکیا 3310 (2017) دوسیمکارته بوده و با یک باتری 1200 مگاهرتزی می‌تواند تا 27 روز در حالت آماده به کار قرار بگیرد. برای اتصال به دستگاه‌های مختلف دارای قابلیت‌هایی مانند بلوتوث 2.1 و پورت میکرو USB می‌باشد.

 

آیا به نظر شما قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 3G برای چنین گوشی ساده‌ای نیاز بود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

تو این زمانه اینترنت 2جی با نداشتن نت تقریباً فرقی نداره و بنظر من اینترنت 3g برای تمام گوشی ها لازم هست

Peiman

فکر کنم فروش خوبی نداشتن تو ایران

mohammad.sza

به نظر همینو فورجی کنه با حجم باتری بیشتر که یه جور قابلیت مودم رو داشته باشه ارزش بیشتری پیدا میکنه. ???والا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h