حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کارت گرافیک جدید MSI در مدل GTX 1080 Ti Gaming X Trio معرفی شد؛ قدرتمند و خنک!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار، کارت گرافیک، مطالب ترنجی

شرکت MSI اخیرا به معرفی یک کارت گرافیک جدید خود در مدل GTX 1080 Ti Gaming X Trio پرداخته است؛ در ادامه با ترنجی همراه باشید

پیش از آنکه خبر معرفی یا عرضه یک کارت گرافیک نسخه سفارشی RX Vega منتشر شود، خبر یک کارت گرافیک جدید GTX 1080 Ti منتشر می‌شود! شرکت Micro-Star International یا به اختصار MSI از یک کارت گرافیک جدید موسوم به GTX 1080 Ti Gaming X Trio در خلل مراسم Game Show در شهر توکیو پرده برداشته است که حال این کارت گرافیک بصورت رسمی به لیست محصولات شرکت MSI افزوده می‌شود. این کارت گرافیک در رده کارت‌های Gaming X شرکت MSI قرار دارد، اما با طرح متفاوت و قدرتی بیش از قبل همراه شده است. بزرگترین تفاوت را می‌توان از اندازه این کارت گرافیک متوجه شد، که به لطف بکارگیری یک ایر کولر اکتیو بزرگ ابعاد با سه فن خنک کننده، درک این تفاوت آسان‌تر نیز شده است.

 

 

 

برای خنک سازی فین‌ها و لوله‌های انتقال حرات در این کارت گرافیک از سه فن Trox نسخه دوم استفاده شده، که همچنین پیکربندی را شرکت MSI برای فن‌های کارت گرافیک Lightining نیز بکار گرفته است. به کنار از بحث فن‌های این محصول، باید به حجم اشغال کننده این کارت گرافیک برای شکاف‌های توسعه و همچنین نورپردازی باید اشاره داشت. این کارت گرافیک با حجمی که دارد در هنگام نصب 2.5 اسلات را مشغول به خود می کند و از نورپردازی RGB در قسمت بک پلیت، کناره‌های دو فن کناره کارت و قسمت جلو کارت گرافیک، همراه با سیستم هماهنگ سازی نورپردازی اختصاصی شرکت MSI، یعنی Mystic Light همراه شده است.

 

اگر مشخصات کاملی منتشر نشده است، پس ما به عکس‌ها بیشتر توجه می‌‌کنیم؛ از عکس‌های این کارت گرافیک می‌توان دو کانکتور 8 پین از نوع PCIe برای تعذیه توان مورد نیاز کارت گرافیک GTX 1080 Ti Gaming X Trio پی‌برد. طبق اطلاعاتی که درمورد این کارت گرافیک منتشر شده است، این کارت داری فرکانس کور کلاک (Core Clock) 1569 مگاهرتز و در حالت بوست یا افزایشی 1683 مگاهرتز و فرکانس موثر حافظه (Memory Clocl) 11124 مگاهرتز می‌باشد. در بخش خروجی تصویر این کارت گرافیک دارای دو پورت HDMI، دو پورت DisplayPort و یک پورت DVI است. این کارت گرافیک احتمالا در 12 اکتبر سال میلادی جاری عرضه شود، و قیمت آن نیز کمتر از مدل GTX 1080 Ti Lightining و قیمتی بیش از GTX 1080 Ti Gaming X خواهد داشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist