حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت HMD احتمالا از گوشی هوشمند اندرویدی Nokia 2 در نوامبر رونمایی خواهد کرد

بنابر اشخاصی که صفحه رسمی نوکیا را در فیسبوک مدیریت می‌کنند، شرکت HMD Global گوشی هوشمند Nokia 2 را در ماه نوامبر رونمایی می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با صحبت‌های یکی از طرفداران این شرکت با صفحه رسمی نوکیا مشخص شد که نوکیا این گوشی هوشمند را در جنوب آسیای شرقی در ماه نوامبر رونمایی می‌کند اما مشخصات دقیقی اعلام نشد. مشخصات دیگری در موضوع مورد نظر ارائه نشده اما این مکالمه توسط شخص مورد نظر با اسکرین‌شات به عنوان منبعی برای صحبت‌های خود ثبت شده است.

گوشی هوشمند Nokia 2 موضوع بسیاری از شایعات اخیر در چند ماه گذشته بوده است و انتظار می‌رود که خوش‌قیمت‌ترین محصول HMD Global باشد، بسیاری از منابع بر این باورند که این گوشی هوشمند حتی از Nokia 3 که بهار سال جاری عرضه شد نیز ارزانتر می‌باشد.

این گوشی هوشمند از قبل در چندین بنچمارک مختلف دیده شده بود و احتمالا به یک نمایشگر IPS به اندازه 4.7 اینچ و وضوح تصویر HD به مقدار 720*1280 پیکسل به نسبت کاملا عادی 16:9 مجهز است. انتظار می‌رود که پردازنده این محصول  اسنپدراگون 210 با فرکانس کاری 1.27GH به همراه 1GB حافظه رم  و 8GB حافظه داخلی باشد که می‌توان مقدار آن را از طریق کارت حافظه SD افزایش داد. با در نظر گرفتن تمامی موارد گفته شده نوکیا 2 در بازه محصولات ارزان قیمت جای می‌گیرد و تلاش می‌کند که با برند شناخته شده و استفاده از اندروید خام 7.1 خودی نشان دهد. با توجه به بیانیه تولید کننده فنلاندی که اعلام کرد تمامی محصولات این شرکت به اندروید 8.0 بروزرسانی می‌شوند احتمالا نوکیا 2 نیز کمی پس ار عرضه در پاییز، به آخرین نسخه از سیستم عامل گوگل جهش می‌کند.

با توجه به بسیار ارزان قیمت بودن این محصول، احتمال این موضوع وجود دارد که نوکیا 2 تنها در کشورهای در حال توسعه عرضه شود و هیچ‌گاه به کشورهای غربی که در آن شرکت  تولید کننده میان‌رده‌های  نوکیا 3 و نوکیا 5 و نوکیا 6 را عرضه می‌کند راه پیدا نکند. به تازگی شایعه شده بود که کمپانی مورد نظر در حال کار برروی محصولی بالارده به نام نوکیا 9 است اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا این محصول در سال جاری عرضه می‌شود و یا خیر.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

چقدر سخت افزارش ضعیف

پول دادن بابت گوشی های با این سخت افزار اشتباه محض و حروم کردن پول هست چون این تلفن ها دوربین، اسپیکر بلوتوث، وای. فای رم و کلا همه چیز دارند اما برای ارزان بودن تمام اجزاء در پایین ترین سطح کیفیت قرار دارند و فرد رو کلافه می کنند، بهتر 200 بیشتر بدیم ولی یه محصول بدرد بخورتر بگیریم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید