حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت Netflix پشتیبانی HDR و Dolby Vision رابه آیفون X ، آیفون 8 ، 8 پلاس و آیپد پرو افزود

همان طور که می دانید نت‌فلیکس در ماه جاری میلادی قبل از عرضه رسمی نوت 8 این موبایل را به فهرست دستگاه های پشتیبانی کننده از محتوای HDR افزود. از آنجایی که آیفون های جدید اپل به تازگی رونمایی و عرضه شده‌اند این امر کاملا منطقی است که نت فلیکس پشتیبانی از این محتوا را برای طرفداران اپل نیز ارایه دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.چهار محصول جدید اپل که اخیرا به فهرست دستگاه‌هایی که از محتوای HDR و Dolby Vision پشتیبانی می‌کنند اضافه شده‌اند عبارت‌اند از:

آیفون 8 ، آیفون 8 پلاس ، آیفون ایکس ( 10 ) و آیپد پرو نسل دوم ( 2017 ) . لازم به ذکر است برای استفاده از ویژگی های جدید باید اخرین نسخه از سیستم عامل iOS برروی این دستگاه‌ها نصب باشد. درکنار چهار دستگاه شرکت اپل نت‌فلیکس قبلا 5 دستگاه اندرویدی که قابلیت پخش فیلم‌های Dolby Vision دارند را به فهرست خود اضافه کرده‌است که عبارتند از: سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم ،سامسونگ گلکسی نوت 8 ،الجی جی 6 ، الجی وی 30 و سونی اکسپریا ایکس زد‌ وان.

به احتمال زیاد این لیست با یک یا چند موبایل شرکت هوآوی در آینده گسترش خواهد‌یافت اما پرچمداران جدید گوگل نیز احتمالا ماه دیگر به این لیست اضافه خواهند‌شد.

نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

مگه آیفون 8 و پلاس از hdr پشتیبانی میکنن؟

Peiman

منم میخواستم همینو بپرسم!!!!

Mortazavi

فیلم hdr تو ایران و با این سرعت و اینترنت حجمی یک رویاست.
پسر عموم یک فیلم 4k hdr واسه xzp دان کرده بود فک کنم 12 ساعت طول کشید و حجم خیلی فضایی هم داشت ولی خداییش فراتر از مفهوم با کیفیت بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم