حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهام HTC پس از امضای قرارداد با گوگل 9.96 درصد افزایش یافته است

بنابر رویترز، سهام شرکت HTC پس از اعلام قراداد این شرکت با گوگل به میزان 9.96 درصد افزایش پیدا کرده است. همانطورکه  اطلاع دارید، گوگل و HTC طی قراردادی موافقت کردند که بخشی از کارکنان HTC به گوگل منتقل شوند و همچنین گوگل به تمامی حقوق معنوی ثبت شده توسط شرکت HTC دسترسی داشته باشد. حال بنظر می‌رسد که این قراداد بر روی بازار سهام تاثیر داشته است و در روز جمعه سهام این شرکت افزایش یافته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ابتدا برای شفاف سازی باید بدانید که گوگل بخش موبایل شرکت تایوانی HTC را خریداری نکرده است وتنها برخی از کارکنان شرکت را بدست آورده‌اند که اگر بخواهیم به صورت دقیق بیان کنیم کارکنانی که در حال حاضر بر روی پروژه پیکسل گوگل کار می‌کنند شامل این قرارداد می‌شوند. پیام این حرکت از سوی گوگل این است که گوگل برای بازار سخت‌افزار جاه‌طلبی‌هایی دارد و می‌خواهد بر روی سخت‌افزار تولیدی کنترول بیشتری داشته باشد.

در نظر داشته باشید که قرارداد میان این دو شرکت به معنی تعطیلی بخش موبایل HTC نیست و شرکت HTC تایید کرده است که در حال کار برروی پرچمدار بعدی خود است و این پرچمدار که احتمالا HTC U12 نام دارد در زمان برنامه ریزی شده عرضه می‌شود. همچنین گفته شده که HTC قبل از عرضه پرچمدار خود در سال آینده میلادی، سه گوشی هوشمند دیگر که یکی از آن‌ها فبلت پرچمدار این شرکت با نام احتمالی  HTC U11 Plus می‌باشد را عرضه می‌کند. این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 835 و 6GB حافظه رم و نمایشگری بزرگ و بدون حاشیه عرضه می‌شود.

همچنین گوشی‌های هوشمند پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 نیز در 4 اکتبر رونمایی می‌شوند، گوگل از قبل درباره این مراسم و طراحی این گوشی‌ها اطلاعاتی منتشر کرده بود. اگر شایعات حقیقت داشته باشند، پیکسل 2 توسط HTC تولید می‌شود و پیکسل ایکس ال 2 نیز توسط LG. طراحی پیکسل ایکس ال 2 همانند LG G6 خواهد بود و این گوشی هوشمند نمایشگر بدون حاشیه خواهد داشت در حالی که پیکسل 2 طراحی مشابه با پیکسل اولیه خواهد داشت و کوچکتر از پیکسل ایکس ال 2 خواهد بود.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

امیدوارم htc به اون جایگاه قبلش که اوج کیفیت و کلاس اسمارتفون ها بود برگرده و واقعاً هم لیاقتشو داره
من قبلاً برند های htc, Nokia, Sony رو تو اسمارتفون ها خیلی دوست دارم چون یادآور خاطرات گذشته اند البته الجی هم نوآوری های زیادی داشته و قابل احترام

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید