حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: جعبه گشایی و نگاهی نزدیک به گلکسی اس 8 اکتیو

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ

سری اکتیو از کهکشانی‌های سامسونگ توانسته تا با به ارمغان آوردن طیف وسیعی از ویژگی‌های سلامتی و بدنه‌‎ای مقاوم، به قهرمانی در خارج از منزل بدل شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به نسل جدید این محصولات شگفت‌انگیز بیندازیم.

این گوشی هوشمند که دوستی برای ورزشکاران تلقی می‌شود، می‌تواند نظر افراد بی‌دقت را نیز به خود جلب کند. سامسونگ در نخستین سری از این محصول که با نام تجاری گلکسی اس 4 اکتیو روانه بازار شده بود، قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد وغبار را با گواهی IP67 به کاربران هدیه می‌داد. حال پس از گذشت نسل‌ها این سری با طراحی نه چندان ملامیش توانسته تا علاوه بر کسب استانداردهای نظامی، گواهی IP68 و مقاومت در برابر حرارت شدید را نیز به دست آورد که در کمتر گوشی هوشمندی به چشم می‌خورد. حال ما قصد داریم تا برای اولین بار این محصول سرسخت را جعبه گشایی کرده و نگاهی نزدیک به آن بیندازیم.

[aparat id=”fE7Z5″]

لازم به ذکر است که گلکسی اس 8 اکتیو در حال حاضر تنها توسط اپراتور AT&T و با قیمت 850 دلار عرضه می‌شود که امیدواریم تا در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد در دسترس قرار گرفتن آن در دیگر بازارهای بین‌المللی نیز باشیم.

نظر شما درباره این دستگاه چیست؟ آیا شما آن را به نسخه اصلی گلکسی اس 8 ترجیح می‌دهید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

اس8 بهتره

Peiman

الان دیگه راحت مبشه باهاش روپایی زد خخخخ

Mortazavi

گوشی همه فن حریفیه انصافا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا