حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی از دستگاه‌های بروزرسانی شده به اندروید 8.0 به صورت ناگهان Reboot می‌شوند

مدت‌هاست که بسیاری از کاربران اندروید منتظر بروزرسانی اندروید 8.0 هستند، و یکی از دلایل اصلی خرید یک گوشی هوشمند نکسوس و یا پیکسل اطمینان کاربر از دریافت به موقع این بروزرسانی‌ها است. متاسفانه بنظر می‌رسد که این بروزرسانی درحال ایجاد مشکلاتی برای کاربران است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنابر  گزارشی از آقای Artem Russakovski  از وبسایت Android Police، بنظر می‌رسد که پس از بروزرسانی پیکسل ایکس ال خود، شاهد چندین بار Reboot ناگهانی در دستگاه خود شده است. سپس وبسایت مورد نظر بر روی توییتر یک نظر سنجی ایجاد کرد و متوجه شد که تعدادی دیگر از کاربران با مشکلاتی مشابه مواجه شده‌اند. سپس مشکل مورد بحث را به گوگل اطلاع دادند اما گوگل این مشکل را جزو دسته مشکلاتی که حل نمی‌شوند قرار داده است.

مشخص نیست که دلیل این مشکل چیست اما برخی از کاربران با بازگشتن به اندروید 7.0 خبر از حل شدن مشکل داده‌اند، این خبر نشان از این است که مشکل از اندروید 8.0 بوده و گوشی هوشمند آن‌ها مشکلی ندارد. همچنین روشن نیست که آیا این مشکل به دستگاه خاصی مربوط می‌باشد و یا خیر اما تعداد زیادی از کسانی که در نظر سنجی اعلام وجود این مشکل در گوشی هوشمند خود کرده بودند دارای پیکسل ایکس ال هستند، اما همانگونه که گفته شد این مشکل می‌تواند یک باگ نرم‌افزاری در بروزرسانی اندروید باشد.

بنابر گوگل:

ما باور داریم که این مشکل مربوط به یکی از فایل‌های فاش شده باشد اما بدون اطلاعات بیشتر تایید این موضوع بسیار سخت است. ما درحال کار بر روی گزارش اینگونه مشکلات هستیم تا مطمئن شویم که یافتن ریشه آن‌ها در آینده ساده‌تر شود.

در هر صورت اگر شما دارای یک پیکسل ایکس ال هستید شاید بهتر باشد که این اخبار را دنبال کنید.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید