حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو ام6 یک روز قبل از رونمایی رسمی در تصاویری لو رفت

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، کانسپت، میزو

همانطور که می‌دانید میزو ام 6 قرار است تا در روز 20 سپتامبر به صورت رسمی رونمایی شود. از آنجایی که امروز 19 آگوست است تنها یک روز دیگر با رونمایی رسمی فاصله داریم اما این گوشی به صورت کامل از تمامی زوایا در تصاویری لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر به یاد داشته باشید به شما گفتیم که میزو ام6 به احتمال زیاد یادآور میزو ام5 نوت خواهد بود. خب این مورد درست است و این گوشی از نظر طراحی شباهت زیادی به ام5 نوت دارد.

آخرین تصاویر منتشر شده از این گوشی اطلاعاتی درباره مشخصات سخت‌افزاری دستگاه نیز می‌دهند. بنابر این اطلاعات دوربین اصلی میزو ام6 حسگری 13 مگاپیکسلی دارد و دوربین جلو نیز به حسگری 8 مگاپیکسلی مجهز شده است.

صفحه نمایش میزو ام6 یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن اچ‌دی است. به غیر از صفحه نمایش پردازنده این دستگاه ساخت شرکت مدیاتک است و مدل آن هیلو پی 10 است. 16 گیگابایت حافظه داخلی برای این دستگاه در نظر گرفته شده که متاسفانه در سال 2017 بسیار کم است. 2 گیگابایت رم نیز در کنار سایر مشخصات این گوشی قرار دارد. جالب است بدانید این گوشی با 3 گیگابایت رم قبلا در گزارش‌ها رویت شده بود اما ظاهرا خبری از 3 گیگابایت رم در این گوشی نیست.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji