حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقایسه سرعت نوکیا 6 با نوکیا 8

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، نوکیا

نوکیا یا بهتر بگوییم، اچ‌ام‌دی گلوبال طی دوسال اخیری که وارد بازار‌های گوشی‌های هوشمند شده بسیار عملکرد راضی کننده‌ای را داشته و حتی سنت‌های قدیمی نوکیا را نیز رعایت کرده است. کارشناسان مقاومت بدنه نوکیا 6 را مانند تانک می‌دانستند و از این نظر واقعا باید یک برگه برنده برای شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال صادر کرد. بعد از گذشت چند وقت از رونمایی میان‌رده‌های این شرکت، اچ‌ام‌دی گلوبال تصمیم به رونمایی از گوشی پرچمدار خود با نام نوکیا 8 کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نوکیا 8 از بهترین موارد موجود در بازار گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کند. از آخرین و قوی‌ترین پردازنده موبایلی گرفته تا موارد دیگر همگی در نوکیا 8 جمع شده‌اند تا این گوشی را به یکی از گوشی‌های برتر بازار تلفن همراه تبدیل کنند.

شاید خیلی از افراد بین خرید نوکیا 8 و نوکیا 6 مانده باشند. آیا هزینه برای یک پرچمدار یا یک هزینه عادی برای یک تلفن میان‌رده؟ اختلاف سرعتی میان این دو گوشی چه قدر است؟ کدام یک بر دیگری چیره می‌شود. این ویدیو مخصوص این افراد است.

[aparat id=”O9xnt”]

همانطور که دیدید نوکیا 8 در همه زمینه‌ها بهتر از نوکیا 6 عمل کرد اما موضوع اصلی اختلاف این دو گوشی است. نوکیا 8 با قیمتی نزدیک به دو برابر نوکیا 6 عرضه شده است. اما آیا دو برابر هزینه بیشتر تنها برای دریافت چند ثانیه زودتر باز شدن برنامه؟ بله به غیر از سرعت مواردی مثل دوربین نیز وجود دارد اما موضوع اصلی این بخش سرعت بود.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji