حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح‌های مفهومی از نوکیا 2 منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون، اطلاعیه‌ها، کانسپت، نوکیا

کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال به صورت رسمی تایید کرد که برنامه‌ای برای رونمایی از یک گوشی پایین‌رده با نام نوکیا 2 را دارد. این تلفن همراه به تازگی در FCC نیز رویت شده و با توجه به انتشار تصاویری از سمت ایوان بلس “Evan Blass” ما به طراحی احتمالی دستگاه دست یافته‌ایم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دستگاه در انتظار معرفی ما به احتمال زیاد تنها در دو رنگ معرفی شود. یک رنگ مشکی و یک رنگ سفید یا نقره‌ای. همچنین جالب است بگوییم که طراحی این دستگاه خیلی خوب است اما از چند جهت، اول از اینکه طراحی گوشی‌های سال پیش اچ‌ام‌دی گلوبال را نیز در این گوشی می‌توان مشاهده کرد و از طرفی دیگر نبود دکمه خانه باعث یک دست شدن پنل جلویی این تلفن شده است. البته نبود دکمه خانه و دکمه‌‎های بازگشت و باز کردن برنامه‌های اخیر به صورت فیزیکی به این معنا است که این دستگاه این سه کلید را به صورت مجازی دارد.

همانطور که گفتیم این دستگاه یک دستگاه پایین‌رده است و حتی برای سال 2017 می‌توان این گوشی را یکی از ضعیف‌ترین دستگاه‌های سال معرفی کرد. در سالی که تمامی نیاز‌های کاربران حتی با پردازنده‌های قدرتمند نیز کامل نمی‌شود اچ‌ام‌دی تصمیم به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 212 را در این گوشی کرده است. ضعیف بودن این دستگاه تنها به اینجا ختم نمی‌شود و نوکیا 1 گیگابایت رم در کنار 8 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی قرار داده است. همچنین صفحه نمایش دستگاه ابعادی 5 اینچی با رزولوشن 1280×720 دارد که با توجه به اینکه در سال 2017 هستیم واقعا مشخصات ضعیف به حساب می‌آید.

اما نکته قابل توجه در نوکیا 2 باتری آن است که به صورت رسمی نیز تایید شده است. بنابر گزارشات منتشر شده باتری نوکیا 2 یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

در بخش نرم‌افزار نیز نوکیا یک کار فوق‌العاده کرده و این گوشی را مجهز به اندروید نوقا کرده است. گرچه اندروید اوریو به تازگی معرفی شده اما با توجه به مشخصات ضعیف نوکیا 2 باید این کار اچ‌ام‌دی را ستود.

هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت نوکیا 2 منتشر نشده است اما با توجه به اینکه نوکیا 3 قیمتی 160 دلاری دارد نباید انتظار قیمت بالاتری را از نوکیا 2 داشته باشیم و حتی می‌توان قیمت این دستگاه را زیر 100 دلار نیز تخمین زد.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

رقابت در پایین رده سخته چون هوآوی و شیائومی گوشی های پر امکانات و خوش قیمتی دارن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji