حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 2 دارای یک باتری 4000 میلی آمپری است!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، نوکیا

بعد از رونمایی اچ‌ام‌دی گلوبال از نوکیا 8، این شرکت آماده رونمایی از یکی از پایین‌رده‌ترین گوشی‌های خود و حتی بازار است. اسم این گوشی که نوکیا 2 نام دارد ماه پیش در FCC رویت شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنابر اطلاعاتی که ماه پیش از FCC منتشر شد نشان می‌داد که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 212 و صفحه نمایش 4.7 یا 5.0 اینچی HD استفاده می‌کند که در سال 2017 می‌توان نوکیا 8 را یکی از ضعیف‌ترین گوشی‌های بازار دانست. به غیر از اطلاعات FCC، شایعات نیز اطلاعاتی از وجود یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی از این گوشی می‌دادند.

امروز اطلاعات تازه‌ای از این گوشی پایین‌رده منتشر شده است که نشان می‌دهد شاید این دستگاه از مشخصات سخت افزاری پایینی برخوردار باشد اما دارای یک باتری قدرتمند است. طبق این اطلاعات باتری نوکیا 2 یک باتری 4000 میلی آمپری است که برای یک همچین گوشی با این مشخصات سخت افزاری عالی می‌باشد و می‌توان نوکیا 2 را یکی از سرسخت ترین گوشی‌ها در زمینه باتری دانست.

درحال حاضر هیچ اطلاعات دیگری از نوکیا 2 از قبیل قیمت و موارد این چنینی وجود ندارد اما با توجه به اینکه نوکیا 3 قیمتی 160 دلاری دارد باید انتظار قیمت خیلی پایین‌تری از نوکیا 2 داشته باشیم.

هنوز خیلی از پرچمدار‌های بازار باتری 4000 میلی آمپر ساعتی ندارد اما نوکیا برای یک همچین گوشی پایین‌رده‌ای همچین باتری قدرتمندی را قرار داده است و می‌توان نوکیا 2 را گوشی عالی در زمینه باتری دانست. شاید نوکیا 2 یاد گوشی‌های قدیمی نوکیا را زنده کند که با یک بار شارژ، چندین روز قادر به استفاده از آن بودید.

از آنجایی که صفحه نمایش این گوشی HD است و پردازنده استفاده شده نیز کم مصرف است باید انتظار واقعا زیادی از نوکیا 2 داشته باشیم.

نظر شما چیست؟ یک گوشی پایین‌رده با باتری بالارده.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji