حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

منتظر نسخه‌ای ویژه‌ از ویوو ایکس 20 باشید

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، اطلاعیه‌ها

همانطور که می‌دانید ویوو قصد رونمایی از گوشی جدیدی در روز 21 سپتامبر دارد که تا به الان سر صدای زیادی به پا کرده است. امروز این کمپانی چینی به صورت رسمی تیزری درباره ایکس 20 را منتشر کرده است که نشان از وجود نسخه‌ای ویژه از این گوشی را می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اسم این نسخه “All-Black Mars” است که به همراه نسخه عادی ایکس 20 در روز رونمایی، پرده برداری خواهد شد. هنوز اطلاعات کاملی از این نسخه به بیرون درز نکرده است اما با توجه به اینکه همیشه نسخه‌های ویژه گوشی‌های هوشمند دارای اختلاف در قسمت رم و حافظه داخلی هستند، این گوشی نیز باید از همین قاعده پیروی کند و نسخه قدرتمندتری از ایکس 20 عادی باشد.

طبق شایعات ایکس 20 عادی از پردازنده اسنپدراگون 660 در کنار 6 گیگابایت رم برخوردار است. صفحه نمایش 5.8 اینچی با رزولیشن 2160×1080 نیز از مشخصات دیگر این گوشی هوشمند است. دوربین اصلی ویوو ایکس 20 را یک دوربین دوگانه با کیفیت 24 مگاپیکسل تشکیل داده است. همچنین دوربین سلفی این گوشی نیز تک لنزی بوده اما حسگری 24 مگاپیکسلی دارد. وظیفه تامین انرژی این دستگاه نیز به عهده یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی است.

از ویژگی‌های خوب این گوشی می‌توان به سریع بودن قابلیت تشخیص چهره آن اشاره کرد که طبق گفته ویوو، در 0.1 ثانیه صورت شمارا شناسایی کرده و قفل دستگاه را باز خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji