حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت ویوو V21 و جعبه گشایی آن منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ویوو

ویوو به زودی از گوشی جدید خود در سری V با نام V21 رونمایی می‌کند؛ به تازگی پوستر و ویدئوی جدیدی از قیمت ویوو V21 و جعبه گشایی این گوشی لو رفته‌اند.

جعبه گشایی ویوو V21 و برخی مشخصات جدید این گوشی

هفته پیش بود که از تاریخ رونمایی و برخی از جزئیات سری ویوو V21 برایتان گفتیم؛ سری گوشی‌هایی که در صدر آن‌ها ویوو V21 با دوربین اصلی سه‌گانه‌ ۶۴ مگاپیکسلی و سلفی ۴۴ مگاپیکسلی با OIS معرفی می‌شود.

 

تاریخ رونمایی و مشخصات سری Vivo V21 مشخص شد

 

در جعبه گشایی ویوو V21 از یک یوتوبر و به نقل از توئیتری به نام Abhishek Yadav، جزئیات جدید این گوشی لو رفته‌اند. در ادامه، نگاهی به این مشخصات خواهیم داشت اما پیش از این، نگاهی به این جعبه‌گشایی داشته باشید.

ویوو V21

باتری ویوو V21 ظرفیت ۴,٠٠٠ میلی‌آمپرساعتی دارد؛ شارژر این گوشی نیز دارای توان ٣٣ واتی می‌باشد. وزن گوشی نیز حدود ١٧۶ گرم است.

نمایشگر ویوو V21 قطر ۶.۴۴ اینچی دارد و پنل آن از جنس Super AMOLED E3 است. وضوح این نمایشگر +FHD و رفرش ریت آن نیز ٩٠ هرتزی است.

ویوو تصمیم دارد در گوشی دوربین محور خود، از تراشه Dimensity 800U بهره بگیرد؛ تراشه‌ای قدرتمند با پشتیبانی از اینترنت 5G و لیتوگرافی ٧ نانومتری TSMC

مجموعه دوربین ویوو V21 متشکل از سه دوربین در قاب پشتی و یک دوربین در ناچ است؛ دوربین اصلی از سنسورهای ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو بهره می‌برد. دوربین سلفی هم همان‌طور که گفتیم، از سنسور پرچمدار ۴۴ مگاپیکسلی سامسونگ استفاده می‌کند. هر دو سیستم دوربین مجهز به لرزشگیر اپتیکال هستند.

همچنین سیستم‌عامل پیش فرض این گوشی اندروید ١١ است. خوشبختانه، شارژر و هندزفری این گوشی درون جعبه آن جای گرفته‌اند.

ویوو V21

قیمت ویوو V21

قیمت Vivo V21

قیمت لو رفته از Vivo V21

قرار است قیمت ویوو V21 از ٢٩,٩٩٠ روپیه (معادل ۴٠٠ دلار آمریکا) آغاز شود؛ فروش این گوشی از تاریخ ۶ می یا ١۶ اردیبهشت در این کشور، شروع خواهد شد.

نظرتان در مورد ویوو V21 چیست؟ آیا ارزش خرید این گوشی بالا است؟ وجود لرزشگیر اپتیکال برای دوربین سلفی برایتان مهم است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

گرونه نسبت به رقبا

Milad7

رنگ دختر کش 👻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️