حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیر عامل سامسونگ خبر از عرضه گوشی هوشمندی انعطاف‌پذیر در سال 2018 می‌دهد

با اینکه شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی هوشمندی انعطاف پذیر از سوی سامسونگ منتشر شده بود، اما فکر نمی‌کردیم که این دستگاه بتواند به طور کامل خم شود. حال به نظر می‌رسد که این گوشی جذاب با صفحه‌نمایشی تمام لمسی این ویژگی را دارا باشد که بسیار شگفت‌انگیز است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در ابتدا انتظار می‌رفت که این دستگاه در سال 2017 رونمایی و به بازار عرضه شود، اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که باید در سال آینده میلادی شاهد معرفی از این محصول خارق‌العاده باشیم. با این حال این خبر خوبیست چرا که لازم نیست مدت زمان زیادی را برای آن به انتظار بنشینیم.

طبق گفته مدیرعامل شرکت سامسونگ Koh Dong-jin، این کمپانی قصد دارد تا برای سال 2018، گوشی هوشمندی انعطاف ‌پذیر را طراحی و به بازار عرضه کنند. همچنین وی ادعا می‌کند با اینکه فناوری حال حاضر موانعی را برای ساخت چنین محصولی ایجاد می‌کند، اما به محض پیدا کردن راه حلی برای آن‌ها، نقشه ساخت گوشی هوشمندی انعطاف پذیر را پیش خواهند برد.

او در این خصوص می‌گوید:

“ما برنامه‌هایی را برای عرضه دستگاهی منعطف با نمایشگری تمام لمسی داشته و قصد داریم تا به محض حذف موانع و احتمالا در سال آینده، گوشی هوشمندی انعطاف پذیر را روانه بازار کنیم.”

ممکن است در نگاه اول با خود بگویید که محصولی منعطف چندان جذاب نیست، اما قطع به یقین چنین دستگاهی می‌تواند با توسعه نرم‌افزاری و تعریف ویژگی‌هایی خاص صنعت گوشی‌های هوشمند را متحول و به عنوان نسل جدید صفحه‌نمایش‌های منحنی به کار رفته در گوشی‌های امروزی تلقی شود.

به نظر شما، آیا گوشی هوشمندی منعطف می‌تواند انقلابی در این صنعت به وجود آورد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

میتونه جالب باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا