حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقایسه سرعت گلکسی نوت 8 و گلکسی نوت اف‌ای

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، تماشا کنید، سامسونگ

شاید گلکسی نوت 7 مرده باشد اما سامسونگ یاد و خاطره آن را با ارائه گوشی با نام گلکسی نوت FE یا همان “Fan Edition” زنده نگه داشت. حال که یک سال از قضیه نوت 7 می‌گذرد این کمپانی کره‌ای اقدام به رونمایی از نسل جدید گوشی‌های نوت با نام گلکسی نوت 8 کرد. اما گلکسی نوت 8 با گلکسی نوت اف‌ای (7) چه قدر اختلاف سرعت دارد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به نظر شما اختلاف سرعتی گلکسی نوت 8 با گلکسی نوت 7 یا همان نوت اف‌ای چه قدر می‌باشد؟ سمارا به دیدن این ویدیو دعوت می‌کنم.

[aparat id=”v4Rkr”]

همانطور که دیدید اختلاف سرعت گلکسی نوت 8 با گلکسی نوت اف‌ای آنقدر نبود که نیاز به هزینه سرسام آور 900 دلاری باشد. اما گلکسی نوت 8 با توجه به داشتن 6 گیگابایت رم، توانست به راحتی و بدون هیچگونه بارگذاری مجددی، برنامه‌هارا از ادامه باز کند. گرچه، هنوز گوشی‌هایی با 4 گیگابایت رم در بازار هستند که می‌توانند بدون هیچ مشکلی تمامی برنامه‌ها را بدون بارگذاری مجدد باز کنند. در این مورد باید به بهینه سازی نرم‌افزاری اشاره کنیم که سامسونگ در گلکسی اس 8 آن را به خوبی اجرا کرده و برنامه‌ها بدون بارگذاری مجدد با توجه به حضور 4 گیگابایت رم، باز می‌شوند. گرچه گلکسی نوت اف‌ای نیز از آخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ در این تست استفاده می‌کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji