حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل Vivo V7 Plus به صورت رسمی معرفی شد؛صفحه نمایش 6 اینچی و بدون حاشیه

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ترنجی، موبایل

امروز کمپانی چینی ویوو از اسمارت فون اقتصادی خود با نام V7 Plus رونمایی کرد. اسمارت فونی با نسبت صفحه نمایش ۱۸:۹، دوربین جلوی ۲۴ مگاپیکسل و ۳ شیار که دوتای آن برای سیمکارت و یکی برای حافظه جانبی کاربرد دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.این اسمارت فون به صفحه نمایش جلوی ۵.۹۹ اینچ و رزولوشن ۷۲۰×۱۴۴۰ با پنل IPS مجهز شده است که از قضا بدون حاشیه هم هست. پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۴۵۰ با قدرت پردازشی ۱.۸ گیگاهرتز و ۴ گیگابایت رم هم قلب تپنده این اسمارت فون را تشکیل داده است. همچنین کار گرافیکی این اسمارت فون به دست Adreno 506 سپرده شده است.

حافظه داخلی ۶۴ گیگ به همراه قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی کار ذخیر سازی اطلاعات را برای کاربران راحت تر می‌سازد. همچنین باتری ۳۲۲۵ میلی‌آمپر ساعتی هم کار تامین انرژی را برعهده دارد.

میتوان گفت دوربین های این گوشی یکی از جذاب ترین ویژگی های این گوشی به شمار می‌رود. دوربین اصلی این گوشی که دارای رزولوشن Ultra HD می‌باشد، با گرفتن ۴ عکس همزمان تصاویر را به مانند یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی ثبت می‌کند. دوربین جلوی ۲۴ مگاپیکسلی هم دارای فلش دوگانه، قابلیت Face Beauty نسخه ۷.۰ و حالت پرتره میباشد که می‌تواند پس‌زمینه تصاویر شما را تار کند.


این اسمارت فون فعلا در انحصار فروش وبسایت آمازون هند می‌باشد. میتوانید Vivo V7 plus را از تاریخ ۲۴ شهریور ماه پیش خرید کنید. قیمت این گوشی در رنگ Matte Black چیزی حدود ۲۸۶ پوند قیمت دارد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

طراحی کم حاشیه و دلچسبی داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم