حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتو G55 و G55 پلاس تاییدیه TENNA را دریافت کردند

درست یک ماه پیش شاهد رونمایی لنوو از دو گوشی هوشمند موتو G55 و G55 پلاس در کشور هند بودیم و حالا هم این دو دستگاه موفق به دریافت تاییدیه TENNA شده‌اند که به معنی مجوز فروش در کشور چین است. البته چندی قبل هم وبسایت این شرکت در آلمان این دو تلفن هوشمند را در لیست فروش خود قرار داد و احتمالا تا مدتی دیگر عرضه‌ی آن‌ها در دیگر مناطق هم آغاز خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

در وبسایت TENNA اکنون تصاویر محدودی از موتو G55 و G55 پلاس موجود است و مطمئنا طی روزهای آتی لنوو به معرفی این دو گوشی هوشمند در کشور خود اقدام خواهد کرد. مدلی که در هند معرفی شد دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی که توسط گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود، است و به 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 4 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است.

اینطور که شایعات می‌گویند، نسخه چینی تفاوت‌هایی را با دیگر مدل‌ها دارد و موتو G55 در دو نسخه کلی ارائه خواهد شد؛ یکی با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی. در نهایت تراشه اسنپدراگون 430 با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز وظیفه پردازش را عهده‌دار خواهد بود.

موتو G55 پلاس اما هم از لحاظ سخت افزاری و هم از نظر اندازه با نسخه پایه متفاوت خواهد بود؛ این دستگاه صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و بدنه‌ی فلزی خواهد داشت و مجددا در دو نسخه معرفی می‌شود. اولی با 4 گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه و دومی هم با 6 گیگ حافظه رم و 128 گیگابایت فضا برای ذخیره‌سازی اطلاعات که مدل معرفی شده در هند مشابه دومی است و پردازنده‌ی آن هم اسنپدراگون 625 با سرعت پردازش 2.35 گیگاهرتز است.

در نهایت دوربین دو گانه 13 مگاپیکسلی در عقب هر دو دستگاه تعبیه خواهد شد که به وسیله‌ی آن کاربر می‌تواند به عکاسی سه بعدی بپردازد. هنوز تاریخ دقیق معرفی موتو G55 و G55 پلاس در چین مشخص نشده است و بایستی کمی دیگر هم صبر کنیم تا شاهد عرضه و معرفی رسمی هر دوی آن‌ها باشیم. نظر شما چیست؟ با وجود این مشخصات چه قیمتی را برای این دو گوشی هوشمند پیش‌بینی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

یه ابهت و کیفیت خاصی داره موبایل های موتورولا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی