حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G82 5G با ۱۶ گیگابایت حافظه رم تاییدیه TENNA را دریافت کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

موتورولا به تازگی از تلفن هوشمند Moto G52 رونمایی کرده است. این شرکت همچنین چندی پیش Moto G Stylus 5G (2022) و Moto G 5G (2022) را معرفی کرد. این کمپانی هم اکنون در حال آماده شدن برای عرضه دو گوشی میان رده جدید است. در حال حاضر موتورولا Moto G82 با شماره مدل XT2225-2 موفق به دریافت تاییدیه TENNA شده و همچنین برخی از مشخصات این دستگاه از طریق بنچمارک GeekBench نیز فاش شده است.

موتورولا Moto G82 به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز خواهد بود

در قاب پشتی Motorola G82 سه لنز دوربین و فلش LED قرار خواهد گرفت. طراحی ماژول دوربین این گوشی شبیه محصولات اخیر موتورولاست. ماژول دوربین بیضی شکل بوده و لنز ها نیز به طور عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته اند. به جز دکمه های پاور و تنظیم صدا، دکمه دستیار صوتی گوگل هم بر روی فریم موتو جی ۸۲ دیده می‌شود، که یک روند معمول در گوشی های هوشمند موتورولاست.

Motorola Moto G82

موتورولا Moto G82 دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی OLED با وضوح FullHD+ است. ابعاد این گوشی ۷۴.۴×۸.۹۹×۱۶۰.۸ میلی متر بوده و وزن آن نیز ۱۷۸ گرم است. لیست TENNA این دستگاه همچنین نشان می‌دهد که گوشی هوشمند آینده موتورولا دارای باتری ۴,۷۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این تلفن هوشمند با حافظه های رم ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. Motorola Moto G82 یک گوشی میان رده است، زیرا نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ تأمین می‌کند. در نظر گرفتن ۱۶ گیگابایت حافظه رم برای یک دستگاه میان رده امری معمول نیست و کار موتورولا بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

Moto G52

درست است که اسنپدراگون ۶۹۵ یک تراشه میان رده است. اما عملکرد بدی ندارد. پردازنده مرکزی این چیپست از دو هسته ARM Cortex-A78 و شش هسته ARM Cortex-A55 تشکیل شده است. آدرنو ۶۱۹ نیز به عنوان پردازنده گرافیکی این مجموعه در نظر گرفته شده است. این پردازنده گرافیکی می‌تواند اکثر بازی های موجود در پلی استور را اجرا کند. اما نباید در بازی های سنگین انتظار فریم ریت و کیفیت بالایی داشته باشید. مطابق با گزارش GizChina، این گوشی به طور پیش‌فرض به سیستم عامل اندروید ۱۲ مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی حداقل یک آپدیت اندروید را نیز دریافت کند. و تا سه سال نیز جزو دستگاه های واجد شرایط دریافت وصله های امنیتی گوگل خواهد بود.

موتورولا Moto G52 با اسنپدراگون 680 و دوربین 50 مگاپیکسلی رسما معرفی شد

بر اساس گواهی 3C می‌دانیم که موتورولا جی ۸۲ از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. Moto G82 در این بخش قوی تر از موتورولا جی ۶۲ ظاهر شده است. با توجه به دریافت گواهینامه های متعدد، انتظار داریم که این میان رده های موتورولا به زودی معرفی و وارد بازار شوند.

نظر شما درباره Motorola G82 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی