حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G20 رسماً رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | موتورولا

موتورولا بالأخره از گوشی جدید سری Moto G، رونمایی کرد؛ این گوشی که موتورولا Moto G20 نام دارد، در اروپا رسماً معرفی شده است. در ادامه نگاهی به مشخصات فنی و قیمت Moto G20 خواهیم داشت.

مشخصات فنی موتورولا Moto G20

موتورولا Moto G20 پیش از این توسط برخی از افشاگران لو رفته بود. جزئیاتی از جمله صفحه گیک‌بنچ، رندرها و برخی مشخصات فنی این گوشی که در مورد آن‌ها در ترنجی صحبت کرده بودیم. اما اکنون زمان معرفی رسمی این دستگاه است.

 

رندرها و مشخصات موتورولا Moto G20 لو رفتند

 

بر اساس گزارش 91mobiles، موتورولا Moto G20 امروز در اروپا رونمایی شده است. ببینیم Moto G20 از مشخصاتی بهره‌مند است؟

وای‌فای دو بانده، بلوتوث نسخه‌ ۵.٠ و جک ٣.۵ میلی‌متری در موتو G20 موجود هستند. درگاه گوشی جدید موتورولا نیز از نوع Type-C است.

این گوشی موفق به کسب گواهینامه‌ IP52 شده است. در نتیجه، می‌توان این گوشی را مقاوم در برابر پاشش قطرات آب دانست. بدنه و فریم Moto G20 از جنس پلاستیک است. دکمه اختصاصی Google Assistant روی فریم این گوشی واقع شده است.

نمایشگر Moto G20 دارای پنل ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +HD می‌باشد؛ رفرش ریت این نمایشگر ٩٠ هرتز است.

مغز متفکر Moto G20، تراشه Unisoc T700 است؛ گویا برندهای مطرح کم کم در حال گسترش استفاده از تراشه‌های Unisoc در محصولات پایین‌رده خود هستند. تراشه Unisoc T700 برای اولین بار در Moto G20 به کار گرفته شده است. این تراشه‌ از هسته‌‌های Cortex-A55 و Cortex-A75 استفاده می‌کند. پردازنده گرافیکی این تراشه‌ نیز Mali-G52 می‌باشد. سیستم‌عامل اندروید ١١ پیش‌فرض در این گوشی نصب شده است.

موتو G20 در دو نسخه با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. درگاه کارت حافظه جانبی نیز در گوشی اقتصادی موتورولا تعبیه شده است.

موتو G20

وارد بخش عکاسی و فیلم‌برداری می‌شویم؛ دوربین اصلی این گوشی سنسورهای ٢+٢+٨+۴٨ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو دارد. دوربین سلفی موتو G20 نیز در ناچ قطره‌ای قرار گرفته است و وضوح ١٣ مگاپیکسلی دارد. قابلیت فیلم‌برداری FHD با نرخ ٣٠ فریم بر ثانیه در این گوشی فراهم شده است.

باتری موتو G20 از ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی‌آمپرساعتی برخوردار است. شارژر این گوشی توان ١٠ واتی دارد؛ مشخص نیست که چرا برندها از شارژر توانمند‌تری برای گوشی‌های خود با چنین حجم باتری، استفاده نمی‌کنند. حسگر تشخیص اثرانگشت گوشی مذکور در قاب پشتی واقع شده است. اکنون، به سراغ قیمت Motorola Moto G20 می‌رویم.

رنگ‌بندی موتو G20

قیمت موتورولا Moto G20

شروع قیمت این گوشی در اروپا از ١۴٩ یورو خواهد بود؛ نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی نسخه پایه این گوشی به حساب می‌آید. قیمت نسخه ۴/١٢٨ قیمتی هنوز مشخص نشده است.

موتو G20 چطور است؟ آیا ارزش خرید این گوشی مناسب است؟ چه مشخصه‌ای از این گوشی مورد پسندتان واقع شد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

هر گوشی بد تر از گوشی دیگه😐

Mahdi

اصلا مجانی هم نباید همچین گوشی گرفت

M.Y

یکی نیست به این برند های موبایل بفهماند وضوح صفحه نمایش مهم تر از رفرش ریت آن است؟
والا…
گوشی 6.5 اینچ با وضوح اچ دی.؟

مفتشم نمیرزه چه برسه به پولی که باید بدی…!!😑

Milad7

تکرار مکررات بدون هیچ حرکت مثبتی😶

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️