حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ جدیدی از میزو ام 6 نوت در راه عرضه است؟

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، میزو

همین چند وقت پیش بود که میزو از اولین گوشی خود با پردازنده اسنپدراگون رونمایی کرد. این گوشی که میزو ام 6 نوت نام داشت تنها در چهار رنگ “Moonlight Silver””Obsidian Black””Peacock Blue” و “Champagne Gold” رونمایی شده اما ظاهرا باید منتظر یک رنگ جدید از این گوشی باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با اینکه این گوشی در چهار رنگ رونمایی شد اما تنها سه رنگ آن برای فروش عرضه شدند و رنگ “Peacock Blue” از این غافله عقب ماند و هنوز برای فروش عرضه نشده است. به هرحال به نظر می‌رسد که این تنها رنگی نمی‌باشد که میزو از این گوشی منتشر نکرده است. طبق تصاویری که امروز از سبکه‌های مجازی منتشر شد معلوم شد که میزو در حال ساخت رنگ قرمز این گوشی نیز می‌باشد.

متاسفانه هنوز میزو این موضوع را تایید نکرده است اما با توجه به اینکه این تنها گوشی میزو با رنگ قرمز نیست احتمال درست بودن این موضوع زیاد است. برخی از منابع می‌گویند که این رنگ، نسخه‌ای ویژه ای میزو ام 6 نوت است.

اگر به تصویر دقت کنید متوجه می‌شوید که خط آنتن در این رنگ به سفید تغییر کرده است اما مابقی موارد سر جای خود هستند و تغییری در مکان دوربین دوگانه این گوشی رخ نداده است.

میزو ام 6 صفجه نمایشی 5.5 اینچی با رزولیشن فول اچ‌دی دارد. همچنین این گوشی دارای دو مدل با مقدار رم 3 و 4 گیگابایت است. همچنین از نظر حافظه داخلی نیز این گوشی تنوع زیادی دارد و در سه مدل 16/32/64 گیگابایتی وارد بازار شده است. دوربین سلفی این گوشی کیفیتی 16 مگاپیکسلی دارد و دوربین اصلی این گوشی نیز تشکیل شده از دو سنسور 12 مگاپیکسلی می‌باشد. باتری این دستگاه یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیز می‌باشد که برای گوشی با قیمت 165 دلاری واقعا عالی است.

البته این قیمت 165 دلاری برای نسخه پایه با 16 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم می‌باشد و قیمت پایانی این گوشی 255 دلار برای نسخه 64/4 می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

ای کاش بجای اسنپ625 از هلیو p25 استفاده می کرد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji