حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا 2017: موتو ایکس 4 می‌تواند به صورت همزمان صدا را با 4 دستگاه بلوتوثی پخش کند

موتو ایکس 4 نیز دقایقی پیش در شهر برلین در جریان مراسم ایفا 2017 رونمایی شد. این دستگاه از مشخصات سخت افزاری میان‌رده استفاده می‌کند اما شاید تمام موارد آن میان‌رده نباشد و آن همان غافلگیری بود که درباره‌اش حرف می‌زدیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

موتورولا پس از رونمایی از موتو ایکس 4، غافلگیری جالبی را برای ما به جای گذاشت و آن اتصال فوق‌العاده بلوتوث آن و کاربرد آن بود. شما با استفاده از موتو ایکس 4 می‌توانید به صورت همزمان از 4 دستگاه صدا پخش کنید. به طور مثال می‌تواند به صورت همزمان از 4 اسپیکر بلوتوثی، موسیقی را پخش کنید و از آن لذت ببرید.

با استفاده از این قابلیت کاربر می‌تواند به صورت همزمان به چند وسیله مختلف وصل شده و صدای یکسانی را از آنها پخش کند. از این قابلیت می‌توان برای تبدیل چند اسپیکر عادی به یک محیط استریو استفاده کرد.

اما برای استفاده از این ویژگی یک مشکل شاید بگوییم خیلی بزرگ وجود دارد. آن هم این مورد است که این قابلیت تنها با دستگاه‌هایی کار می‌کند که از پهنای باند 5 گیگاهرتزی برای WiFi برخوردار هستند. از آنجایی که بیشتر وسایل حال حاضر هنوز از پهنای باند 2.4 گیگاهرتزی استفاده می‌کنند می‌توان این مورد را یکی از مشکلات بزرگ این قابلیت دانست. گرچه اگر دارای وسیله‌ای صوتی با بهره مندی از پهنای باند 5 گیگاهرتزی هستنید نباید مشکلی از این بابت داشته باشید.

موتو ایکس 4 این قابلیت را مدیون استارت‌آپ جدیدی در فرانسه با نام Tempo است.

نظر شما درمورد موتو ایکس 4 چیست؟ آیا ارزش خرید دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

واقعاً قابلیت عالی هست.
الان من و پسرم همیشه سر استفاده از هدفون بلوتوس دعوا داریم و همیشه هم من بازنده ام

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji