حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا 2017: موتورولا موتو ایکس 4 معرفی شد

موتورولا طی مراسمی که امشب در نمایشگاه ایفا 2017 در شهر برلین داشت از تلفن‌همراه جدید خود با نام موتو ایکس 4 رونمایی کرد. این گوشی یک میان‌رده پرچمدار است که می‌تواند در تمامی موارد شمارا راضی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که از قبل شایعات حدس زده بودند، این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 630 در کنار سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. البته نسخه دیگری با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این گوشی وجود دارد. همچنین با وجود درگاه حافظه جانبی امکان اضافه کردن 256 گیگابایت دیگر به این دستگاه وجود دارد.

صفحه نمایش این دستگاه را یک صفحه نمایش IPS LCD با رزولیشن فول اچ‌دی و ابعادی 5.2 اینچی تشکیل داده است. هر اینچ از این صفحه نمایش میزبان 424 پیکسل می‌باشد که برای همچین ابعادی قابل قبول می‌باشد.

لازم به ذکر است بگوییم پنل جلویی این دستگاه میزبان سنسور اثر انگشت نیز می‌باشد. همچنین نسبت بدنه به صفحه نمایش این گوشی حدود 68.46 درصد است.

به بخش دوربین که برویم این گوشی از دوربین دوگانه برای ثبت لحظات خاطره انگیز شما استفاده می‌کند. این دوربین میزبان یک سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسی است که توانایی ضبط ویدیو‌های 4K را نیز دارند. همچنین یک فلش دوگانه نیز میزبان نوردهی به تصاویر شما در محیط‌های کم نور است.

همچنین موتو ایکس 4 دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی به همراه فلش است که ازین بابت نباید نگرانی از ثبت تصاویر سلفی در نور کم داشته باشید.

باتری این دستگاه یک باتری 3000 میلی آمپری است که با توجه به صفحه نمایش و پردازنده بهینه، تضمین یک روز کار کامل را به شما می‌دهد. همچنین این باتری به همراه تکنولوژی توربو شارژ تضمین کوتاه بودن تایم شارژ شدن گوشی را به شما می‌دهد.

از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به داشتن گواهینامه IP68 اشاره کرد که این تضمین را به شما می‌دهد که این گوشی در مقابل آب تا عمق 1.5 متری تا نیم ساعت مقاوم است.

بدنه این دستگاه نیز از شیشه و فلز می‌باشد. رنگ بندی نیز به سه رنگ آبی، طلایی و مشکی محدود شده است.

موتورولا برای اتصالات این دستگاه از آخرین نسخه بلوتوث، بلوتوث 5.0 در کنار نسخه “802.11 b, g, n” وای فای استفاده کرده است. همچنین رابط اتصال این گوشی یو‌اس‌بی 2.0 می‌باشد.

نظر شما درمورد این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
EBRAHIM

عالیه قیمت خوبی داشته باشه میخرمش

پارسا گل‌نیا

جالبه

Mortazavi

دوربین دوم چه وظیفه‌ای داره؟
قیمتش چند؟
میانرده های امروزی واقعاً برای تمام نیازها کافیه، واقعا با وجود این گوشی ها چه نیازی به پرچمدار هست؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji