حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دراپ تست 100 نفری موتو زد 2 فورس برای نمایش مقاومت آن!

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، موتورولا

موتورولا سال 2015 با ارایه دروید توربو 2 یک شگفتی جدید برای دنیای موبایل به ارمغان آورد. این شگفتی مرهمی بر درد شکشته شدن نمایشگر موبایل ها بود. شیشه نشکن یا Shatter-Proof موتورولا در این دستگاه استفاده شده بود که بعد ها در موتو زد فورس نیز استفاده شد و حالا در جدیدترین محصول موتورولا یعنی موتو زد 2 فورس در دسترس است. موتورولا تصمیم دارد تا به شکلی متفاوت این برتری به نمایش بگذارد و نتیجه این تصمیم را می توان در ویدیو کوتاه 30 ثانیه ای دید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این ویدیو را ببینیم و درباره فناوری Shatter-Proof موتورولا بیشتر بدانیم.

موتو زد 2 فورس قابلیت های جالب توجه زیادی مثل قابلیت استفاده از ماژول های متفاوت را دارد. یکی از جذاب‌ترین های این قابلیت ها را می توان در بخش نمایشگر دید. نمایشگر نشکن 5.5 اینچی P-OLED به رزلوشن QHD این دستگاه می تواند تجربه بصری مناسبی برای شما فراهم کند اما این تجربه زمانی لذت بخش تر می شود که ترس شکستن نمایشگر همواره همراه شما نباشد.

موتورلا با استفاده از 5 لایه ویژه توانسته است نمایشگر نشکن در برابر سقوط هایی از ارتفاع 1.5 متری را تولید کند. اما چطور؟ اجازه بدهید این 5 لایه را با هم بشناسیم:

لایه اول: لایه ضد-خش قابل تعویض
لایه دوم: لایه پلی کربناتی اصلی
لایه سوم: حسگر لمسی مقاوم در برابر شکستن
لایه چهارم: نمایشگر امولد منعطف
لایه پنجم: هسته آلومینیومی با مقاومت بالا

به لطف این پنج لایه است که نمایشگر موتو زد 2 فورس در مقابل سقوط هایی تا 1.5 متر بدون آسیب باقی خواهد ماند. در برابر سقوط های بلندتر و شکسته شدن احتمالی نمایشگر نیز می توان گفت ذر صورت هر اتفاقی با هزینه ناچیز 30 دلاری می توان لایه اول را تعویض کرد. تمام این موراد خوب است اما بدی هایی هم دارد. اول این که سبب بازتاب بیشتر نور محیط و کاهش خوانایی نمایشگر می شود و دوم اینکه به علت پلاستیکی بودن محافظ نمایشگر به راحتی و با کلید و سکه های درون جیب شما نیز خش های قابل توجه را متحمل می شد. به هر حال هر دستاوردی یک هزینه ای دارد و هزینه دستاورد نشکن بودن، این موارد است.

موتورولا در جهت القا بهتر باور نشکن بودن نمایشگر بیش از 10 کارمند خود را در دفتر شیکاگو به خط کرده و خواسته که در آن واحد همه را به زمین بیاندازند. در ادامه این ویدیو را با هم می بینیم:

[aparat id=”XMit3″]

نظر شما درباره موتو زد 2 فورس چیست؟ موبایل نشکن دوست دارید؟ حاضرید عواقب را به جان بخرید ولی نمایشگر موبایل شما نشکن باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

علاوه بر صفحه دوربینشم خیلی خیلی خیلی با کیفیت لامصب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)