حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرها و مشخصات موتورولا Moto G20 لو رفتند

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | موتورولا

از سری Moto G موتورولا در سال ٢٠٢١، ۵ گوشی معرفی شدند؛ اما به‌زودی نوبت به معرفی ششمین گوشی این سری در سال ٢٠٢١، یعنی Moto G20 موتورولا می‌رسد.

گوشی Moto G20 موتورولا یک پایین‌ رده اقتصادی است

در گزارشی از Mysmartprice، به تازگی رندرهای گوشی Moto G20 موتورولا در دو رنگ منتشر شده‌اند؛ برویم تا ببینیم موتورولا در گوشی اقتصادی جدید خود، چه چیزی برایمان دارد؟

رندر موتو G20

رندر موتو G20

در رندرهای Moto G20، نکته جدیدی در طراحی گوشی دیده نمی‌شود و شاهد همان طراحی‌های قدیمی‌تر هستیم که البته برای یک گوشی پایین رده، این امر کاملاً عادی و معمول است.
در قاب پشتی، حسگر تشخیص اثرانگشت خازنی و ماژول دوربین چهارگانه‌ واقع شده‌اند. فریم میانی را بررسی می‌کنیم؛ در قسمت بالای فریم، جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون و میکروفون، در قسمت پایین درگاه Type-C، میکروفون دوم و اسپیکر موتو و در سمت راست، دکمه پاور، کلیدهای تنظیم صدا و دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت را می‌بینیم.
قاب جلویی هم شامل اتفاق تازه‌ای نیستیم و تنها نمایشگری که در بالای آن ناچ قطره‌ای و بلندگوی مکالمه قرار دارند، دیده می‌شود. پس از رندرهای Moto G20، مروری بر مشخصات احتمالی این گوشی، خالی از لطف نیست.

 

موتو G60 و موتو G40 فیوژن معرفی شدند

 

مشخصات احتمالی Moto G20

در بخش مشخصات احتمالی، انتظار می‌رود موتورولا از نمایشگر ۶.۵ اینچی با پنل IPS LCD و وضوح +HD در گوشی پایین رده تازه واردش، بهره بگیرد. ضخامت گوشی ٩.٢ میلی‌متر و وزن آن ٢٠٠ گرم خواهد بود.

سیستم دوربین نیز از ۵ دوربین تشکیل می‌شود: ۴ دوربین اصلی و یک دوربین سلفی؛ دوربین اصلی دارای سنسورهای ٢+٢+٨+۴٨ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو می‌باشد و در مقابل، دوربین سلفی نیز وضوح ١٣ مگاپیکسلی دارد و در ناچ قطره‌ای جا گرفته است.
برخی دیگر از مشخصات Moto G20 در صفحه گیک‌بنچ آن لو رفته‌اند.

گیک‌بنچ Moto G20

گیک‌بنچ موتو G20

در این صفحه، نتیجه‌ تست گیک‌بنچ Moto G20 را می‌بینیم؛ نسخه تست شده این گوشی، از گیک‌‌بنچ ۵.٣.٢ استفاده کرده است.
نسخه تست شده از Moto G20، دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید ١١ پایه و همچنین، تراشه Unisoc 700T بوده است.
امتیاز نهایی موتو G20 در بخش تک هسته‌ای برابر با ٣٧٨ و در بخش چند هسته‌ای برابر با ١٣٢٢ می‌باشد؛ بنابراین، عملکرد این گوشی در تراز گوشی‌هایی با تراشه‌ اسنپدراگون ۶۶۵ قرار می‌گیرد.
نظرتان در مورد Moto G20 چیست؟ رندرها و مشخصات این گوشی چطور به نظر می‌رسند؟ فکر می‌کنید قیمت این گوشی چقدر است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اینم داره رقابت میکنه با سری ای سامسونگ ، شورشو درآورد انقدر مدل جدید معرفی مرد

Auroro

ادمین جان مطالب در مورد میران فروششم لطف کنی بذاری عالیه، نمیدونم اون کمپانی دروداغون چ اصراری به معرفی گوشی داره، هر صفحه حداقل یبار ازش اسم برده شده، آیا فروششم خوبع یا همینجوری معرفی میکنه؟

Milad7

دری وَری 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️