حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر وی9 مینی (Honor V9 Mini) در تصاویر واقعی مشاهده شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

به تازگی تصویری از گوشی معرفی نشده هواوی منتشر شده است که به احتمال زیاد ، آنر وی 9 مینی می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بعد از ارائه آنر 8 پرو ، کمپانی هواوی تصمیم به عرضه آنر وی9 با 6 گیگابایت رم در چین کرد ، سپس طی چند وقت اخیر و طبق شایعات ، این شرکت درحال ساخت نسخه کوچکتر از این گوشی با نام آنر وی 9 مینی است.

بنابر شایعاتی که به تازگی منتشر شده ، این تصویر متعلق به گوشی جدید هواوی یعنی هواوی وی 9 مینی است به دلیل اینکه هیچ‌کدام یک از سری آنر این شرکت تا به الان به این شکل نبودند.

در این تصویر شاهد حضور دو اسپیکر استریو به همراه پورت یو‌اس‌بی Type-C در بین آنها هستیم.

شاید برخی از افراد فکر کنند که این همان آنر 6C باشد اما باید بگوییم که برخی از جزئیات این گوشی در مقایسه به آنر 6 سی مقداری فرق دارد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

هر سال این هوواوی n تا گوشی معرفی میکنه واقعا خسته کننده هست

Mortazavi

موافقم

Peiman

من از میانرده و پایین ردهای هواوی بشدت راضی ام، نسبت به قیمتشون عالین. فقط رابط کاربری زشتی دارن ک اونم با لانچر تا حدودی حل میشه. قطعا اگه روزی بخوام گوشی 1 میلیون به پایین بخرم به چیزی جز هواوی فکر نمیکنم

Mortazavi

این همه گوشی میانرده با مشخصات نزدیک و قیمت های برابر چه سودی داره؟

Mortazavi

انصافاً من که مشخصات تمام اسمارتفون های کمپانی های معروف رو حفظم و بخاطر جنون افراطی گوشی خیلی شون رو استفاده کردم تو حفظ اسم گوشی های میانرده و پایین رده هواوی موندم
اینم بگم بدترین پرچمداری که دیدم پی8 بود با اون صفحه و دوربین آشغالش ولی توی این سایت و همسایه الکی چقدر ازش تعریف کردند و تازه تو مقایسه دوربین پرچمدارای زمانش بهترین دوربین هم شناخته شد!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji