حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا به زودی نسخه‌ای با 4GB رم از گلکسی نوت 8 خواهیم‌دید؟

قیمت حدودا 1000 دلاری گذاشته‌شده بر روی کهکشانی جدید سامسونگ برای بسیاری از خریداران قیمت بالایی است. ولی به نظر می‌رسد سامسونگ نسبت به این مشکل حساس‌شده و اگر اطلاعاتی که امروز صبح منتشر‌ شد درست باشد، سامسونگ درحال کار بر روی نسخه‌ای با 4GB رم برای گلکسی نوت 8 است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

امروز صبح نسخه‌ای با 4GB رم از گلکسی نوت 8 توسط منبعی چینی تایید شد. علاوه بر این نسخه، با توجه به اطلاعات درزکرده در گذشته سامسونگ نسخه ای با 8GB رم و حافظه داخلی 2‌56GB را نیز به صورت اختصاصی برای بازار کره‌جنوبی عرضه خواهدکرد.
اگر شما از الآن برای خرید این اسمارت فون مشتاق شده‌اید اما قیمت 1000 دلاری این دستگاه شما را از خرید آن باز خواهد داشت، به احتمال زیاد این نسخه جواب دعاهایتان خواهد بود! زیرا قیمت آن 80 تا 130 دلار از نسخه‌اصلی ارزان‌تر خواهدبود.
اما قبل‌ از این که هیجان زده شوید باید به این نکته اشاره‌کنیم که سامسونگ هنوز هیچ اشاره ای به تولید این دستگاه نکرده و اگر هم اطلاعات پخش‌شده صحیح باشد، امکان دارد عرضه این نسخه تنها به بازار چین محدود شود.

نظر شما در مورد این نسخه از گلکسی نوت 8 چیست؟ آیا قیمت آن با توجه به مشخصات از نسخه‌اصلی به صرفه‌تر خواهدبود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

عجیبه ک برای چین رم پایین تر در نظر گرفته. همیشه بالاتر و برای چین میزاشت

Mortazavi

بنظرم از اول باید 4 و 6 گیگابایت رم استفاده میکرد چون 8 گیگ رم واقعا لازم نیست

Mortazavi

متأسفانه سخت افزار اسمارتفون ها مثل کامپیوتر ها پیشرفت همگنی نداشته
پردازنده ها با تکنولوژی 10 نانومتری و فرکانس 2.8 گیگ بسیار عالیه ولی gpu به اون نمیخوره و خیلی ضعیف تره از طرفی هیچ کارایی برنامه و بازی نیست که رم 4 براش کم باشه و رم6 و 8 کاملاً تبلیغاتیه و عدم همخوانی تو رم پردازنده و گرافیک و تکنولوژی های خنک کننده باعث شده نشه از بازی ها و برنامه های گرافیکی و سنگین رایانه ها استفاده کرد

Mortazavi

در مورد دوربین هم همین‌طور هست
پیشرفت دوربین فقط در زمینه افزایش دیافراگم و یا لنز تله و واید هست در حالی که این دوربین ها از نبود زوم اپتیکال و اندازه کوچک پیکسل ها رنج میبرند و علیرغم تبلیغات فراوان و افزایش امکانات زیاد تنظیم دستی در حد dslr که هیچ ارزشی نداره این دوربین ها فعلاً فقط در حد ببین و بگیر هست و هیچ استفاده حرفه ای ازش نمیشه کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسا گل‌نیا
زندگی یعنی تِک، سریال و فوتبال :)اگه سوالی بود با Parsagolnia@gmail.com در ارتباط باشید.