حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر سامسونگ گلکسی نوت 8 در رنگ خاکستری منتشر شد

در فاصله زمانی کمتر از سه ساعت تا شروع مراسم معرفی رسمی گلکسی نوت 8 توسط شرکت کره‌ای سامسونگ، این‌بار تصاویر جدید حکایت از وجود رنگ خاکستری این گوشی هوشمند دارند. ایوان بلس (evleaks) که یکی از منابع مطمئن به شمار می‌آید، این بار هم مجددا تصمیم به فاش کردن این تصویر گرفته است. برای دیدن این تصویر همراه ترنجی باشید.

گلکسی نوت 8 قرار است صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن QHD+ و از نوع سوپر امولد داشته باشد و با دو پردازنده‌ی اسنپدراگون 835 (کشورهای توسعه یافته مانند آمریکا) و اکسینوس 8995 (بازارهای بین المللی و کشورهای در حال توسعه مانند ایران) روانه‌ی بازار خواهد شد.

سامسونگ

از دیگر مسخصات سخت افزاری این گوشی می‌توان به حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64/128/256 گیگابایتی آن اشاره کرد. دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو و 12 مگاپیکسلی دو گانه با قابلیت زوم اپتیکال دو برابری و لرزشگیر دست هم در عقب وظیفه‌ی عکاسی را به انجام خواهند رساند.

تصویر خاکستری سامسونگ گلکسی نوت 8

ناگفته نماند که در این تصویر شاهد سنسور اثر انگشت نوت 8 در کنار دوربین پشتی آن هستیم و فلش دو گانه‌ی LED هم در میان این دو تعبیه شده است. در نهایت این تلفن هوشمند توسط یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع تغذیه خواهد شد تا از این بابت هم مشکلی برای کاربران به وجود نیاید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که وبلاگ نویسی زنده این مراسم و تمامی اخبار پیرامون آن را امشب از ترنجی دنبال کنید تا بتوانید هرچه بهتر با جدیدترین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 آشنا شوید. شروع این رویداد ساعت 19:30 به وقت تهران است. نظر شما درباره‌ی رنگ خاکستری چیست؟ عاقه‌ای به این رنگ و خرید آن دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sadeghh

برخلاف نظر دوستان به نظرم پشت این گوشی یه قشنگی خاصی داره

Mortazavi

رنگ قشنگیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی