حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در گیمزکام 2017 از بزرگ‌ترین مانیتور گیمینگ QLED خود رونمایی کرد

کمپانی سامسونگ طی رویداد گیمزکام 2017 از عریض‌ترین مانیتور گیمینگ QLED خود با نام CHG90 پرده برداشت. طبق گفته‌ی این شرکت کره‌ای، CHG90 بزرگترین مانیتور گیمینگ جهان بوده و قادر است تا تجربه‌ی سینمایی سبک IMAX را به کاربران عرضه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Seog-gi Kim معاون اجرایی بخش بصری نمایشگرهای کمپانی سامسونگ درباره‌ی این مانیتور می‌گوید:

“مانیتور CHG90 می‌تواند با ایجاد یک تصویر سه بعدی و احاطه کردن کاربر، تجربه‌ای واقعی را به گیمرها ارائه دهد. همچنین CHG90 بر اساس آخرین سری مانیتورهای گیمینگ ما طراحی شده تا با لبه‌هایش کاربر را احاطه و لذت استفاده از آن را چندین برابر کند و راحتی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.”

این مانیتور جدید سامسونگ 49 اینچی بوده و از زاویه دید فوق‌العاده گسترده‌ی 9:32 بهره برده است. همچنین نمایشگر این مانیتور نیز HDR و دارای رزولوشن 3840 در 1080 بوده تا با انحنای 1800R کاربر را در بازی غوطه‌ور کند. به طور قطع این مانیتور تجربه‌ای یکپارچه، میدان دیدی بزرگ‌تر و درک عمیق‌تری را نسبت به دیگر مانیتورهای گیمینگ بازار برای کاربر فراهم می‌کند. صفحه‌نمایش بیش از اندازه بزرگ آن سبب می‌شود تا حداکثر کارایی را از آن شاهد باشید. این در حالیست که نسبت 32:9 باعث شده تا گیمرها صحنه‌های بازی را در اطراف خود مشاهده و حتی خود را در میدان بازی تجسم کنند.

یکی از ویژگی‌های کلیدی این محصول نرخ بروزرسانی 144 هرتزی آن است که عملکردی روان و بدون نقص را ارائه داده و می‌تواند در حالت 120 و 60 هرتزی نیز تنظیم شود. از جمله دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به زمان پاسخ گویی 1ms، ایجاد رنگ‌هایی دقیق و واقعی با استفاده از فناوری‌های کوانتوم دات و HDR و همچنین حالت اختصاصی بازی اشاره کرد.

در کنار این مانیتور 42 اینچی سوپر الترا واید با نسبت 32:9 می‌توانید از یک مانیتور 27 اینچی 16:9 دیگر نیز بهره بگیرید تا حداکثر انعطاف پذیری و چند وظیفگی را با آن تجربه کنید. با این مانیتور گیمرها دیگر لازم نیست نگران مشکلات چندین مانیتور باشند چرا که CHG90 با نمایش یکپارچه و کابلی قدرتمند اتصالی بدون اختلال را تضمین می‌کند. علاوه بر آن جعبه‌ی تنظیم آسان این مانیتور سبب خواهد شد تا برنامه‌ها به صورت راحتی پارتیشن بندی و نمایش داده شوند.

این مانیتور دارای طراحی جذابی بوده و از بدنه‌ای با رنگ مشکی مات در قسمت بالایی و پایه‌ی نگهدارنده بهره برده است. همچنین طراحی مینیمالیست آن سبب شده تا هرگونه حواس پرتی را حذف کرده و اجازه دهد تا کاربر کاملا در تصویر غرق شود. همچنین CHG90 دارای یک لولا با طراحی ارگونومیک بوده و از ویژگی‌هایی نظیر تنظیم ارتفاع، چرخش و شیب نیز بهره برده است. سامسونگ CHG90 از دو پورت HDMI، خروجی صوتی و DisplayPort پشتیبانی به عمل آورده و شما را از کمبود پورت رهایی می‌دهد. این مانیتور گیمینگ پس از گیمزکام در سراسر اروپا در دسترس خواهد بود.

 

نظر شما درباره‌ی مانیتور سوپر الترا واید جدید سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

تو مانیتور ها سامسونگو و فیلیپسو خیلی قبول دارم .

Peiman

خیلییییییییی عریضه

Peiman

راستی از قیمتش اطلاعی ندارید؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا