حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Mass effect: Andromeda محتوای داستانی تک نفره دیگری دریافت نخواهد کرد

استدیو بایوور امروز اعلام کرد که Mass effect: Andromeda بروزرسانی پایانی خود را دریافت کرده است به این معنی که دیگر محتوای قابل دانلودی وجود ندارد آن هم تنها پنج ماه بعد از عرضه. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Mass Effect: Andromeda تنها نسخه از 4 نسخه این بازی در طول یک دهه می‌باشد که هیچگونه محتوای داستانی قابل دانلود بعد از عرضه ندارد. این فرانچایز از آن گونه بازی‌ها است که از عرضه کننده انتظار می‌رود تا یک سال بعد از عرضه محتوای اضافی به فروش برساند.

در عوض اینگونه بنظر می‌رسد که بایوور از این عنوان که دارای عرضه اولیه بدی بود و نیاز به بروزرسانی‌های زیادی برای حل مشکلات خود  مانند انیمیشن ها و عملکرد در خط داستانی داشت دست کشیده است.

در هفته‌های آینده، تیم بخش چند نفره‌ی ما جزییاتی درباره‌ی پشتیبانی و محتوای جدید شامل ماموریت‌های جدید بخش چند نفره، کیت‌های شخصیت و آنچه در فروشگاه برای N7Day است منتشر می‌کند.

پیام بالا بیانیه‌ی استدیو بایوور برای موضوع مورد نظر بود. N7Day اشاره شده در متن مربوط به یونیفرم شخصیت اصلی می‌باشد.

این پایانی شرم‌آور برای بازی بزرگی که مشکلات بسیاری داشت است. شکست در عرضه آندرومدا منجر به تغییرات در استدیو بایوور شد و این امکان وجود دارد که این فرانچایز مدتی استراحت کند. گزارش دیگری در ماه ژوئن به این نکته که اکثر این بازی در 18 ماه پایانی زمان توسعه خود ساخته شده و ویژگی‌های جاه‌طلبانه آن شکست خوردند و یا به درستی کار گذاشته نشدند اشاره داشت.

نظر شما درباره عملکرد تیم بایوور و واکنش آنان چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید